کد خبر: 2235
تاریخ انتشار: 20/مهر/1397 - ساعت : ۲۲:۲۶

یک ششم جامعه هدف تامین اجتماعی استان خدمات خود را از شعبه یک رشت دریافت مینمایند

یک ششم جامعه هدف تامین اجتماعی استان خدمات خود را از شعبه یک رشت دریافت مینمایند

بیش از ۶۵۵۰۰ بیمه شده اصلی و ۲۰۷۰۰ مستمری بگیر تحت پوشش شعبه یک رشت هستند


به گزارش خط قرمز فتح ا.. بصیری ریاست تامین اجتماعی شعبه یک رشت در گزارشی ازفعالیتها و آمارعملکردی شش ماهه نخست سالجاری اظهار داشت : تا پایان شهریورماه بیش از ١٨٢٠٠٠ نفر از جمعیت شهررشت تعهدات و خدمات بیمه ای خود را از این شعبه دریافت نموده اند .

 

ایشان با اشاره به وجود ٦٥٥٠٥ بیمه شده اصلی و ٢٠٦٩١ مستمری بگیر تحت پوشش افزود : تامین اجتماعی شعبه یک رشت بعنوان بزرگترین واحد بیمه ای استان بیش ازیک ششم جامعه هدف در گیلان را خدمت رسانی مینماید .

 

بصیری با اشاره به اینکه ماهانه بالغ بر ٣٠٠ میلیارد ریال صرفاً انواع مستمری در این شعبه پرداخت میگردد خاطر نشان گردید این رقم تنها در بخش بلندمدت بیانگر متوسط پرداخت روزانه ١٠ میلیارد ریال تعهدات میباشد .

 

ریاست تامین اجتماعی شعبه یک رشت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان تلاشهای صورت گرفته در جهت رضایتمندی بیشتر مخاطبان ، استقرار میز خدمت و گسترش و ترویج خدمات اینترنتی بصورت غیر حضوری را مهمترین اقدامات اخیر سازمانی برشمرده واذعان داشت : جلوگیری از سرگردانی ارباب رجوع ، ایجاد انسجام در نظام اداری و فرایند پیگیری امور وتقلیل زمان انتظاردرکنار کاهش مراجعات غیر ضروری را ازنتایج این تلاش دانسته واظهار امیدواری نمود با همکاری شرکای اجتماعی در تداوم این مسیر گامهای بلند بیشتری برداشته شود .

 

شایان ذکر است بهره گیری از سیستم USSD با کد دستوری #١٤٢* در تلفن همراه برای اخذ نوبت قبل از مراجعه به این شعبه بعنوان راهکاری مناسب جهت مدیریت زمان برای بیمه شدگان گرامی از اقدامات اجرایی از شهریورماه در این شعبه بوده است .

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *