کد خبر: 12589
تاریخ انتشار: 7/اسفند/1397 - ساعت : ۰۱:۰۱

گرامیداشت روز زن و مقام مادر در پارک علم و فناوری گیلان

گرامیداشت روز زن و مقام مادر در پارک علم و فناوری گیلان

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ، مراسم گرامیداشت روز زن و مقام مادر در ظهر روز دوشنبه ۶ اسفند ماه ۱۳۹۷در پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد.

به گزارش خط قرمز _دکتر علی باستی با تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز زن به کارکنان این مرکز، از شخصیت ، صبر و شکیبایی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به عنوان ویژگی هایی بارز آن حضرت یاد کرد.

رییس پارک علم و فناوری گیلان افزود: منزلت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، به عنوان همسر علی ابن ابی طالب(علیه السلام)، جایگاه ویژه ایست، که هیچ کس در عالم خلقت ندارد.

وی در ادامه از بانوان همکاران پارک علم و فناوری گیلان ، در این مرکز به عنوان افرادی متعهد، مؤمنه و با جدیت در کار و وجدان کاری یاد کرد و از ایشان تشکر و قدردانی نمود.

در ابتدای این نشست آقای مهندس تکریمی معاون پشتیبانی نیز ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به بانوان همکاران تبریک گفت و یاد آورد شد که همکاران ما با صبوری در برخورد با مشکلات و تعهد در انجام کارها ، ثابت کردند که همواره متمایز بوده و هستند.

در این نشست همکاران پارک علم و فناوری گیلان نیز مطالبی را درباره حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بیان نموده و روز زن و مادر را تبریک گفتند. همچنین برخی از حاضرین ، احادیث گهربار و کلمات قصاری از بانوی بزرگوار حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و از بالندگی روحی و معنوی غیرقابل وصف ایشان بیان نمودند.خط قرمز خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *