کد خبر: 8346
تاریخ انتشار: 8/دی/1397 - ساعت : ۱۵:۵۲

کارگاه آموزشی اعضاء هیاتهای تشخیص مطالبات شعب تامین اجتماعی گیلان با حضور نمایندگان کارفرمایان و کارگران برپا شد

کارگاه آموزشی اعضاء هیاتهای تشخیص مطالبات شعب تامین اجتماعی گیلان با حضور نمایندگان کارفرمایان و کارگران برپا شد

کارگاه آموزشی اعضاء هیاتهای تشخیص مطالبات شعب تامین اجتماعی گیلان با حضور نمایندگان کارفرمایان و کارگران برپا شد

به گزارش خط قرمز – مهرداد قریب مدیرکل وصول حق بیمه سازمان در کارگاه آموزشی اعضای هیات های بدوی تشخیص مطالبات تامین اجتماعی گیلان با تشکر ازبرپایی این نشست هم اندیشی ، امر قضاوت و قلم زدن برای صدور رای را بسیار سخت و مسئولیتی دشوار دانست .

ایشان ارزیابی الکترونیکی را بعنوان یکی از برنامه های در دستور کار دبیرخانه هیات های بدوی تشخیص مطالبات برشمرده و افزود : رویکرد ما ارتقاء رضایت و کیفیت است که تدوین عملکردها ، ایجاد اعتماد و ارتقاء جایگاه سازمانی ماحصل آن خواهد بود .

مدیرکل وصول حق بیمه سازمان با اشاره به وقوع اتفاقات خوب که سرعت بالا ، افزایش کیفی و رضایت را بدنبال داشته اظهار داشت : تکیه براصل سه جانبه گرایی در قوانین سازمان وجود دارد ورویکرد ما درهیاتها نیز برهمین خط مشی میباشد .

مهرداد قریب با تاکید براینکه صدور آراء در هیاتها باید بدون تعصبهای سازمانی یا کارفرمایی باشد خاطر نشان ساخت : ما درسازمان پول حرام نمیخواهیم چرا که برکت را خواهد برد .

ایشان دربخش دیگری ازسخنان خود ، حفظ و حراست ازاطلاعات و آبروی کارفرمایان را الزامی دانسته و اذعان داشت : باید همچون یک پزشک محرم شرکای اجتماعی خود باشیم .

مدیرکل وصول حق بیمه سازمان افزود : اختیارات هیات های بدوی و تجدید نظر هم اندازه بوده و با توجه به اینکه تنها درصد محدودی ازپرونده های هیات های بدوی به تجدیدنظرمی آید باید پذیرفت که اهمیت هیات بدوی بیشتر است .

قریب همچنین اظهار داشت : نمایندگان کارگری وکارفرمایی وهمکاران عضو هریک دارای رای واحد بوده و از شرایطی برابر برخوردار میباشند .

فرصت سخن گفتن وطرح مباحث ، توجه کردن به مطالب ارائه شده از سوی کارفرما وحذف دیدگاه وتصویر منفی ازکارفرمایان ازموارد تاکید شده دراین بخش بود .

ایشان وجود شفافیت و صراحت دربخشنامه ها و دستورالعملها را ازویژگیهای کاری دانسته وافزود برای بهبود این روند کتابچه تلخیص شده در قالب یک بخشنامه واحد تهیه گردیده است .

مهردادقریب اقدامات سازمان درحوزه الکترونیک را ارزشمند برشمرده و کاهش هزینه ها ، بهره وری زیاد و رضایتمندی مخاطبان را ازدستاوردهای آن برشمرد . خط قرمز خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *