کد خبر: 9965
تاریخ انتشار: 30/دی/1397 - ساعت : ۰۲:۰۰

پس از مدتها تکلیف پل ورودی فومن مشخص شد

پس از مدتها تکلیف پل ورودی فومن مشخص شد

‍ ? جلسه تعیین تکلیف پل ورودی فومن با حضور فرماندار و دادستان فومن، مدیرکل راه و شهرسازی و پیمانکار پروژه در دفتر دادستان شهرستان فومن.

?محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن با دادستان، مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان و مدیران پیمانکار پل ورودی شهر فومن در دفتر دادستان شهرستان فومن دیدار کردند.

?در این نشست، پیرامون آخرین برنامه ها و مسائل مربوط به پروژه پل ورودی شهر فومن و بهترین راهکارها برای تکمیل آن بحث و گفتگو شد.

?فرماندار با اشاره به تاخیر در تکمیل این پروژه و حساسیت عمومی نسبت به وضعیت فعلی آن، به اقدامات انجام شده در این خصوص پرداخت و با اشاره به این که با نقشه اجرایی فعلی، خواست و مطالبه بحق مردم و رفع مشکل دور زدن و طولانی شدن مسیر برای ورود به شهر فومن، برای رفع مشکل و کاهش فشار آن، طرح موجود را برای تکمیل پیشنهاد داد.

?مهندس پدارم مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به سوابق این پروژه، با انتقاد از طولانی شدن زمان تکمیل آن، بر تکمیل پروژه و تسریع در پایان دادن به کار تاکید کرد.

?وی با ارائه تصاویر و نقشه های مربوطه به پروژه به فرماندار و دادستان شهرستان، ضمن تعیین وضعیت نهایی و ترسیم چارچوب کار و چیزی که ساخته و ارائه خواهد شد، بر لزوم همکاری و هماهنگی مسئولین برای موافقت با طرح موجود تاکید کرد.

?وی افزود: میدان وسط جاده تنها بخش مرکزی این پروژه است و سایر بخش ها نیز در ادامه ساخته و تکمیل خواهد.

?مهندس پدرام اظهار کرد: پس از ساخت میدان، عملیات طرح ایمن سازی محوطه نیز آغاز خواهد شد.

?دادستان فومن نیز خواهان این شد که در صورت آغاز کار اجرایی پروژه، تحت هیچ عنوان متوقف نشود.

?وی بر حمایت خود از هرگونه اقدام فنی دارای مجوزهای مربوطه تاکید کرد و افزود: ما خواهان انجام پروژه به شیوه مورد توافق مسئولین مربوطه و رفع مشکلات مردم هستیم.

?این جلسه به منظور تصمیم گیری برای اجرای نقشه اجرایی پروژه پل فومن با هماهنگی مسئولین سیاسی و قضائی شهرستان برگزار شد و رئیس اداره راه و شهرسازی فومن و مدیران شرکت پیمانکار نیز در آن حاضر بودند.

در انتها تصمیم گرفته شد که به منظور تسهیل در تردد مردم و رفع مشکل ترافیکی شهروندان و مسافران، ابتدا میدان احداث شود و سپس سایر بخش ها طبق نقشه فعلی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *