کد خبر: 7298
تاریخ انتشار: 24/آذر/1397 - ساعت : ۱۹:۱۰

پرداخت مستمریها بزرگترین گروه تعهداتی تامین اجتماعی را دربر میگیرد 

پرداخت مستمریها بزرگترین گروه تعهداتی تامین اجتماعی را دربر میگیرد 

پرداخت متوسط روزانه ٨ میلیارد تومان تعهدات توسط تامین اجتماعی گیلان در هشت ماهه لغایت آبان سالجاری صورت گرفت
پرداخت مستمریها بزرگترین گروه تعهداتی تامین اجتماعی را دربر میگیرد 

به گزارش خط قرمز – جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر افزود : تامین اجتماعی استان گیلان بطور متوسط ماهانه حدود ٢٠٠ میلیارد تومان در بخش بیمه ای ارائه تعهدات مینماید .

ایشان افزود : لغایت آبانماه سالجاری بیش از ٣٢ میلیارد تومان انواع تعهدات کوتاه مدت در قالب کمک هزینه ها و غرامتها به بیمه شدگان استان پرداخت شده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه در نیمه اول امسال بیش از ٥٣ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری پرداخت شده است اظهار داشت : پرداخت انواع مستمری بزرگترین گروه تعهداتی سازمان تامین اجتماعی را در برمیگیرد بگونه ای که در هشت ماهه لغایت آبان مبلغ ١٤٧٥ میلیارد تومان در حوزه های بازنشستگی ، ازکارافتادگی و بازماندگان صورت گرفته است .

به گزارش خط قرمز – جمیل حق پرست با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ٤٠٧ هزار بیمه شده اصلی و ١٢٢ هزار مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان بوده و با احتساب هزینه های بخش درمان بیش از٢٠٠٠ میلیارد تومان تعهدات و خدمات به جامعه هدف ارائه گردیده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در ادامه خاطر نشان ساخت : پرداخت این رقم بیانگر متوسط روزانه ٨ میلیارد تومان تعهدات است که خود به تنهایی معادل اعتبار بسیاری از ادارات یا پروژه های کلان استانی میباشد .

ایشان افزود : میتوان متصور بود که تامین اجتماعی استان هر روز در حال افتتاح پروژه ای به ارزش ٨ میلیارد تومان است که در شرایط اقتصادی کنونی با همت و تلاش پرسنل و همکاری بیمه شدگان و کارفرمایان استان در حال انجام است .

حق پرست در پایان سخنان خود با دعوت از بیمه شدگان و کارفرمایان گرامی ، خواستار جدیت بیشتر برای انجام تکالیف قانونی و پرداخت بموقع و واقعی حق بیمه ها گردیده و اذعان داشت : با توجه به عمومی و غیردولتی بودن سازمان و نداشتن منابع و بودجه دولتی ، انجام تمامی تعهدات از محل جمع آوری حق بیمه ها صورت میگیرد که مشارکت شرکای اجتماعی در موعدهای قانونی برای ادای مطلوب تعهدات الزامیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *