کد خبر: 9332
تاریخ انتشار: 22/دی/1397 - ساعت : ۲۱:۱۹

همزمان با روز پرستار: فرماندار شهرستان رشت طی اقدامی نمادین از پرستاران تجلیل نمود

همزمان با روز پرستار: فرماندار شهرستان رشت طی اقدامی نمادین از پرستاران تجلیل نمود

به گزارش خط قرمز – مقارن با ظهر امروز، دکتر میرشمس مومنی زاده ، فرماندار شهرستان رشت، به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار ، طی اقدامی نمادین با حضور در بیمارستان الزهرا(س) شهر رشت ، ضمن تبریک این روز ، از زحمات و تلاش شبانه روزی پرستاران این بیمارستان با اهدای شاخه های گل تشکر و قدردانی نمود.
دکتر مومنی زاده ، در حاشیه این دیدار از واحد های جدید در حال ساخت این بیماستان بازدید نمود.

فرماندار شهرستان رشت بیماری را جزو جدانشدنی از زندگی هر شخص و طبیعت وجودی آدمی دانست و اظهار کرد: افرادی که به مشکل و بیماری دچار شده باشند بیش از سایرین بر اهمیت کار و فعالیت پزشکان ، پرستاران و سایر پرسنل این حوزه واقف هستند.
وی بر لزوم ارائه ی خدمات درست و توجه کافی کلیه ی کادر درمانی یک بیمارستان به شخص بیمار تاکید نمود و تصریح نمود: تلاش دولت ، تحت عنوان “طرح تحول نظام سلامت” که با هدف کاهش آلام و مشکلات بیماران شکل گرفته و بر کاهش هزینه های درمانی و توسعه سلامت و امکانات و تجهیزات و فضاهای بهداشتی و درمانی تاکید دارد ، قابل تقدیر بوده اما همچنان جا برای تلاش بیشتر وجود دارد.
وی در ادامه افزود: تمامی مسئولین ذیربط باید با اهتمامی ویژه و تلاشی مجدانه گام های بلندی را در جهت توسعه روز افزون این حوزه برداریم. خط قرمز خبر 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *