کد خبر: 11466
تاریخ انتشار: 17/بهمن/1397 - ساعت : ۱۹:۴۲

همزمان با ششمین روز از دهه فجر ، هفت پروژه عمرانی، فرهنگی و عام المنفعه در صومعه سرا افتتاح شد

همزمان با ششمین روز از دهه فجر ، هفت پروژه عمرانی، فرهنگی و عام المنفعه در صومعه سرا افتتاح شد

طرح ویزیت رایگان با حضور 10پزشک عمومی و متخصص اطفال، ماما، دندانپزشک و عمومی در دبستان شهید نگارنده رشته پلنگان تنیان برگزار شد.

به گزارش خط قرمز ، بازدید مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان صومعه سرا از کاروان خیریه سلامت و معیشت شامل همیاران سلامت، اورزانس اجتماعی، دوستدار کودک و…در دبستان شهید نگارنده رشته پلنگان تنیان انجام شد .

همزمان با ششمین روز از دهه فجر؛ مهندس فتح اللهی فرماندار صومعه سرا بهمراه جمعی از مسئولین شهرستان صومعه سرا از خانواده جانباز الله بخش خدادادیان در منطقه تنیان دیدار کردند.

درششمین روز از دهه فجر خانه بهداشت روستاییدر تنیان با حضور فرماندار صومعه سرا،مهندس توفیقی و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد .گفتنی است این خانه بهداشت در مساحت 72مترمربع با اعتبار 130میلیون تومانی به بهره برداری رسید.

 

همزمان با ششمین روز از دهه فجر پروژه بازسازی و اصلاح شبکه برق رسانی به صورت همزمان با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان در 8روستا و به صورت نمادین در روستای چالکسر صومعه سرا مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است برای بهره برداری این پروژه 4میلیارد و 200میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

همزمان با ششمین روز از دهه فجر 2پروزه بهسازی و آسفالت راه روستایی در روستاهای پشتیر و چالکسر به طول 7کیلومتر با حضور فرماندار صومعه سرا،مهندس توفیقی و دیگر مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

گفتنی است این پروژه با اعتبار یک میلیارد و 400میلیون تومانی افتتاح شده است.

 

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر؛ فرماندار صومعه سرا به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با امام جمعه بخش میرزاکوچک دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *