کد خبر: 3228
تاریخ انتشار: 30/مهر/1397 - ساعت : ۱۶:۵۰

همایش پیاده روی بانوان ادارات شهرستان رشت با شعار “حرکت برای سلامت بانوان ” در پارک قدس رشت

همایش پیاده روی بانوان ادارات شهرستان رشت با شعار “حرکت برای سلامت بانوان ” در پارک قدس رشت

همایش پیاده روی بانوان ادارات شهرستان رشت با شعار “حرکت برای سلامت بانوان” و مشارکت دفتر بانوان استانداری گیلان، امور بانوان شهرداری رشت و امور بانوان اداره ورزش و جوانان در پارک قدس رشت برگزار شد.

به گزارش خط قرمز ، همایش پیاده روی بانوان ادارات شهرستان رشت با شعار “حرکت برای سلامت بانوان” و مشارکت دفتر بانوان استانداری گیلان، امور بانوان شهرداری رشت و امور بانوان اداره ورزش و جوانان در پارک قدس رشت برگزار شد.

کبری مرادی مشاور امور بانوان شهرداری رشت هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ ورزش عمومی در بین بانوان شهر رشت و ایجاد نشاط و ارتقای سلامتی بانوان عنوان کرد.
مشاور امور بانوان شهرداری رشت از زحمات سرپرست شهرداری رشت، سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری رشت، سیما، منظر و فضای سبز شهری، اداره حراست و مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری برای همکاری صمیمانه در برپایی این همایش قدردانی کرد.

به گزارش خط قرمز ، در این همایش بانوان ورزشکار ابتدا با حضور مربیان ورزشی به انجام حرکات ورزشی پرداخته و سپس به پیاده روی دسته جمعی اقدام کردند و همچنین به قید قرعه از ۲۸ نفر از ورزشکاران حاضر در همایش تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است در این همایش پیاده روی فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت، کبری مرادی مشاور امور بانوان شهرداری رشت و جمعی از بانوان شاغل شهرداری رشت و سایر ادارات حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *