کد خبر: 6423
تاریخ انتشار: 13/آذر/1397 - ساعت : ۱۶:۰۹

نیازمند یک اتاق اصناف قدرتمند در گیلان هستیم

نیازمند یک اتاق اصناف قدرتمند در گیلان هستیم

به گزارش خط قرمز ، فرهاد دلق‌پوش در دیدار با هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز گیلان اظهار داشت: تشدید بازرسی و نظارت‌ها به برقراری نظم و امنیت بازار کمک می‌کند و در این راستا اتاق اصناف گیلان نقش بسیار مهمی در ایجاد ثبات پایدار در این حوزه بر عهده دارد.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان اتاق اصناف را مجموعه‌ای توانمند با ظرفیت‌هایی بسیار بالا دانست و عنوان کرد: با توجه به حیطه فعالیت گسترده و ضریب نفوذ اتاق اصناف در جامعه می‌توان با سرو سامان دادن فعالیت‌های صنفی ثبات قابل قبولی را در سطح بازار ایجاد کرد.

دلق‌پوش وجود اصناف و واحدهای تولیدی،‌ صنعتی و خدماتی که همواره بر مدار قوانین و مقررات حرکت می‌کنند را غنیمتی ارزشمند برای کشور خواند و گفت:‌ با تشدید نظارت و بازرسی از سطوح بازار علاوه بر شناسایی و برخورد با متخلفان می‌توان به ارتقاء جایگاه اصناف نیز کمک کرد.

وی برخورد با موارد تخلف و سعی در اصلاح امور بازار را هدف مهم اتاق اصناف گیلان و سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان اعلام کرد و بیان داشت: دفاع از حقوق مردم و مصرف کنندگان و حفظ حریم و جایگاه صنوف تولیدی،‌ صنعتی و خدماتی از مهم‌ترین اهداف طرح تشدید نظارت در سطح بازار است.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان سر و سامان دادن به اوضاع و شرایط کنونی بازار و برخورد با هرگونه اخلال و بی‌نظمی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: اتاق اصناف گیلان در این برهه حساس زمانی می‌تواند به خوبی به نقش راهبردی خود جهت ایجاد آرامش در بازار عمل کند.

به گزارش خط قرمز ، دلق‌پوش بر لزوم افزایش سطح تعاملات اتاق اصناف گیلان و سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان تأکید کرد و اظهار داشت:‌ اتاق اصناف با تجمیع نظرات و با همتی مضاعف‌تر می‌تواند علاوه بر برآورده ساختن توقعات و خواسته‌های به حق مردم در مسیر اعتلای هر چه بیشتر جایگاه خود قدم بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *