کد خبر: 9015
تاریخ انتشار: 17/دی/1397 - ساعت : ۲۱:۱۹

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید گیلان از برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید گیلان از برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد

محسن کاظمیان از برگزاری ده کارگاه آموزشی در سه ماهه سوم سال جاری،با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه ها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر استان گیلان برگزار شد.

برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی

به گزارش خط قرمز–  آموزش پیشگیری از انواع آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد، مهارت های تاب آوری،حل مسئله،تنظیم هیجان،فرزندپروری و شادکامی و نشاط را از جمله موضوعات این کارگاه های آموزشی دانست و افزود: هر کارگاه 60 نفر شرکت کننده اعم از همسران و فرزندان شاهد و ایثارگر داشت.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان،آموزش انواع مهارت های زندگی نظیر مهارت روابط بین فردی، ارتباط موثر و مقابله با استرس را از دیگر عناوین دانست و خاطرنشان کرد:همچنین شیوه های فرزندپروری،چگونگی برقراری ارتباط درست و منطقی با فرزندان و تربیت فرزندان توانمند و مستقل به شرکت کنندگان آموزش داده شد.
این مقام مسئول از برگزاری کارگاه های مذکور در شهرستان های رشت، فومن، تالش، رودسر، لاهیجان، لنگرود و صومعه سرا خبر داد و تصریح کرد:این کارگاه های آموزشی توسط مدرسین مجرب مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برپا گردید. خط قرمز خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *