کد خبر: 2512
تاریخ انتشار: 22/مهر/1397 - ساعت : ۲۳:۰۰

مسئولان ورزش استان ؛ تیم فوتبال نوجوانان دخانیات گیلان شایسته حمایت است

مسئولان ورزش استان ؛ تیم فوتبال نوجوانان دخانیات گیلان شایسته حمایت است

اختصاصی خط قرمز :

درشرایط کنونی که نوجوانان و جوانان مورد هجوم فرهنگی غرب قرار گرفته اند ورزش یکی از راههای اصلی برای دورماندن جوانان از مسیر ناهنجاری ها و هنجارشکنی ها است . مجتمع دخانیات گیلان اگرچه به عنوان یک صنعت تولیدی در استان حائز اهمیت است اما توانسته در کنار تولید صنعت در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ ورزش گام های خوبی بردارد.

تیم فوتبال نوجوانان دخانیات گیلان در حال حاضر در لیگ برتر گیلان حضور دارد که به مناسبت هفته ورزش سرمربی این تیم در گفت و گوی خود با خبرنگار خط قرمز گفت : تیم فوتبال نوجوانان دخانیات گیلان دو سال گذشته در لیگ برتر کشور حضور داشت اما سال گذشته سقوط کردیم و در حال حاضر در رده دوم لیگ برتر استان قرار داریم .

ساسان غلامی با بیان اینکه حمایت های ورزشی خوبی از سوی مدیرعامل دخانیات برای پیشرفت ورزشی صورت می گیرد ، افزود : با وجود تمام مشکلات که در زمینه های مختلف برای صنایع تولیدی وجود دارد اما مدیر عامل مجتمع دخانیات گیلان حمایت های خوبی از تیم فوتبال داشته اند که جای تقدیر است.

وی افزود : باشگاه دخانیات گیلان تنها باشگاهی است که از هیچ بازیکنی هزینه دریافت نمی کند و تمام امکانات و ملزومات لازم را به نحو احسن و ایده آل در اختیار بازیکنان قرار میدهد.

سرمربی تیم نوجوانان فوتبال دخانیات گیلان حمایت مسئولان ورزشی گیلان را خواستار شد و گفت : به دلیل داشتن تیم های فوتبال در رده های سنی مختلف زمین تمرین برای ما وجود ندارد و این معضل بزرگ فوتبال ما است و در زمان بارش باران مجبوریم سالن کرایه کنیم که با شرایط فعلی مانند سرعت گیری برای تمرینات تمرین ما می باشد .

غلامی افزود : نداشتن زمین موجب می شود که آماده سازی تیم به نتیجه مطلوب نرسد و تیم از شرایط مسابقه دور باشد .

وی گفت : این که بدون دغدغه نوجوانان مشتاق به ورزش بپردازند و از ناهنجارهای بدور باشند و شاهد نشاط جامعه باشیم درخداست زیادی نیست و تقاضای ما این است که زمین تمرین مناسب داشته باشیم و مسابقات ما مانند دربی رشت برگذار شود تا بتوانیم تماشاچی داشته باشیم و جوانان زیادی را جذب کنیم .

سرمربی تیم نوجوانان دخانیات گیلان با بیان این که این تیم از استعدادهای فوتبالی بسیار خوبی برخوردار است ، افزود : نوجوان زیادی علاقه حضور در این تیم را دارند که با شناسایی استعداد های فوتبالی  می توانیم ستاره هایی را به لیگ برتر برسانیم .

سرپرست تیم : موسی فدایی

مربی تیم : شهاب میرزایی ، سجاد علیپور

مربی دروازبانان : مهیار حسینی

مسوول تدارکات : سعید تقی زاده

بازیکنان تیم :معراج حسن زاده – امیر رضا وهاب پور – سامر قربان پور – امیر عباس کریم نظر – امیر مهدی گلپور-آرین رزمجو-عارف معصومی – سعید یعقوبی-آراد مصلحی -امیر حسین خوش قول- مهیار جهانی-آرمان رفاهتی-علی اسکندری-محراب مشتاق-مانی قنبری-مهرشاد قدوس جهانی-مهدی رستمی-امیر حسین کمالی-سجاد ناطقی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *