کد خبر: 6126
تاریخ انتشار: 10/آذر/1397 - ساعت : ۲۲:۳۷

مراسم افتتاحيه هشتمين دوره بصيرت غيرمتمركز فرماندهي انتظامي گيلان برگزار شد

مراسم افتتاحيه هشتمين دوره بصيرت غيرمتمركز فرماندهي انتظامي گيلان برگزار شد

مراسم افتتاحيه هشتمين دوره بصيرت غيرمتمركز فرماندهي انتظامي گيلان با حضور دادستان دادسرای نظام استان و جمعی از مسئولان ارشد انتظامی گیلان در رشت برگزار شد.

بصيرت يك ديد عميق در درك بهتر حقايق است
به گزارش خط قرمز ، در حاشيه مراسم افتتاحيه دوره بصيرت كه با حضور دادستان دادسراي نظام گيلان، جانشين فرماندهي انتظامي استان و جمعي از مسؤولان ارشد انتظامي برگزار شد، ” سيد قاسم عبداللهي ” با بيان اينكه دوره بصيرت يك فرصت خير، براي درك بهتر حقايق است گفت: بصيرت در لغت به معناي دانايي، هوشياري و يك بينايي توأم با عقل و خرد است.
وي با بيان اينكه دوره بصيرت از برنامه‌هاي حائز اهميت ناجا است افزود: بصيرت يك ديد عميق در درك بهتر حقايق است.
عبداللهي با اشاره به كارآمد بودن دوره بصيرت در پيشبرد ماموريت‌هاي پليس تصريح كرد: روزآمدي و ارتقاء امكانات پليس بايد همگام با معرفت، حرفه آموزي و بصيرت كاركنان اين مجموعه باشد.
دادستان دادسراي نظام استان گيلان با اشاره به آيه 20 سوره جاثيه كه مي‌فرمايد ” منبع بصيرت و دانايي، كتاب قرآن است ” بيان داشت: تمامی راه‌هاي آگاهي و بينايي توام با عقل و خرد از سوي قرآن است و شرط برخورداري از بصيرت، يقين می‌باشد.

نياز به بصيرت در تمام فصول زندگي امری الزامي و ضروري است
به گزارش خط قرمز در ادامه این مراسم جانشين فرماندهي انتظامي گيلان گفت: نياز به بصيرت در تمام فصول زندگي امری الزامي و ضروري است.
سرهنگ “ علي اصغر اميري “ با تاکید بر لزوم برگزاری چنین دوره‌هایی برای کارکنان ناجا افزود: در اين دوره‌ها فرماندهان، رؤوسا، معاونان و كاركنان نيروي انتظامي زير نظر مربيان مجرب مراكز علمي و فرهنگي كشور، آموزش‌هاي لازم را با هدف افزايش سطح بينش سياسي و ديني فرا ‌مي‌گيرند.
اين مقام انتظامي دوره بصيرت را يك توفيق الهي براي كاركنان نيروي انتظامي دانست و خاطرنشان كرد: برگزاري دوره‌های بصیرت اثرات مثبت و قابل توجهي در تعالي معنوي كاركنان پليس دارد. خط قرمز خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *