کد خبر: 5974
تاریخ انتشار: 7/آذر/1397 - ساعت : ۲۱:۰۵

مدیرکل زندان‌های گیلان: استفاده از تجهیزات مختلف امنیتی در زندان‌ها ضروری است

مدیرکل زندان‌های گیلان: استفاده از تجهیزات مختلف امنیتی در زندان‌ها ضروری است

مدیرکل زندان‌های گیلان گفت: امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات، استفاده از دانش و تجهیزات مختلف امنیتی لازم و ضروریست.

به گزارش خط قرمز ، سید حمید حسینی در نشست هم اندیشی فرمانده هان یگان زندان‌های گیلان، امنیت در زندان را امری بسیار حیاتی و ملزم دانست و تصمیمات دقیق و به دور از شتابزدگی را در مواقع حساس مهم برشمرد.

وی در خصوص ارتقاء امنیت فیزیکی در زندان‌ها گفت: علم، دانش و فن آوری مقوله‌هایی است که می‌بایست در زندان‌های مدرن امروزی بکارگیری شود و امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات، استفاده از دانش و تجهیزات مختلف امنیتی لازم و ضروریست.

حسینی، پایش و بررسی رخداد‌های امنیتی در هر مجموعه را از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای بر شمرد و خاطرنشان کرد: ابعاد نظری و تجربی دانش امنیت در زندان‌ها از مقوله‌های بسیار مهمی است.

مدیرکل زندانهای گیلان، با بیان اینکه یکی از مهمترین مقوله‌ها آشنایی با وظایف در حیطه کاری است افزود:  مطالعه قوانین مورد نیاز از جمله اهم وظایف بیست و سه گانه یگان حفاظت زندانهاست.

به گزارش خط قرمز ،  وی رعایت مقررات و موازین نظامی و انتظامی و اجرای دستورالعمل‌ها را یکی دیگر از موارد مهم عنوان کرد و گفت: رویکرد اصلی یگان حفاظت زندان‌های گیلان نظم و امنیت و شناخت آن بوده و از افراد به کارگیری توانایی‌ ذهنی برای نوآوری، بیان راهکارها برای رفع، تقویت و تبدیل چالش‌ها به فرصت‌ها و دور اندیشی انتظار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *