کد خبر: 1154
تاریخ انتشار: 12/مهر/1397 - ساعت : ۲۳:۰۸

مدیرکل راهداری گیلان خبرداد : خسارت 227 میلیارد ریالی سیل اخیر به راه ها و ابنیه گیلان

مدیرکل راهداری گیلان خبرداد : خسارت 227 میلیارد ریالی سیل اخیر به راه ها و ابنیه گیلان

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبرداد :  بیش از 227 میلیارد ریال خسارت به راه ها و ابنیه فنی استان گیلان طی سیل اخیر وارد شد.

به گزارش پایگاه خبری خط قرمز : مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از وارد آمدن بیش از 227 میلیارد ریال میلیارد ریال خسارت به راه ها و ابنیه فنی استان به دنبال بارشهای اخیر و جاری شدن سیلاب در برخی راه های استان خبر داد.

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان نمود: بیشترین خسارت به راه ها و ابنیه استان مربوط به شهرستان های  رضوانشهر، تالش، آستارا، ماسال و صومعه سرا  بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در ادامه گفت: بیش از 60 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری از همان ابتدای بارشها به محورهای مواصلاتی استان بویژه در غرب استان بویژه شهرستانهای آستارا، رضوانشهر،ماسال،صومعه سرا و تالش اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه مسیرهای استان باز هستند افزود:  با تلاش شبانه روزی و بی وقفه راهداران پرتلاش استان و اجرای عملیات راهداری اضطراری نسبت به رفع انسداد در محورهایی که در پی بارندگی شدید دچار مشکل شده بودند اقدام شد.

شایان ذکر می باشد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با حوزه استحفاظی 1900 کیلومتر راههای اصلی و فرعی و همچنین بالغ بر 9000کیلومتر انواع راههای روستایی، متولی نگهداری راههای استان گیلان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *