کد خبر: 5258
تاریخ انتشار: 28/آبان/1397 - ساعت : ۲۱:۰۳

مخالفت اعضای کمیسیون‌های برنامه و بودجه و بهداشت و محیط زیست شورا با جابجایی دکه ها در رشت

مخالفت اعضای کمیسیون‌های برنامه و بودجه و بهداشت و محیط زیست شورا با جابجایی دکه ها در رشت

به گزارش خط قرمز ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت  با اشاره به لایحه ارسالی مبنی بر پرداخت کمک مالی به بنیاد ایران شناسی اظهار کرد: در این لایحه موضوع کمک دویست میلیون تومانی به این بنیاد به منظور راه اندازی آن مطرح شده است.

حجت جذب با بیان اینکه در شرایط مالی حاکم بر جامعه، شهرداری رشت توان پرداخت این مبلغ را ندارد افزود: می‌توانیم از ظرفیت سرای محلات رشت به منظور مساعدت با این بنیاد استفاده کرد.
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت نیز با اشاره به جرائم تعلق گرفته به قرار داد خرید تجهیزات سازمان آتش نشانی شهرداری رشت ، اظهار کرد: انتظار داریم مدیران شهری در زمان انجام چنین قراردادهایی توجه و دقت بیشتری داشته تا از تحمیل هزینه های بیهوده به بیت المال جلوگیری شود.
فاطمه شیرزاد به لایحه جابجایی دکه‌ها در رشت  اشاره کرد و گفت: این اقدام ممکن است موحب بروز مشکلاتی در شهر شده و پیشنهاد می کنم از انجام این موضوع جلوگیری شده و تنها بر حسب ضرورت این کار در شهر انجام شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت  نیز در این جلسه با انتقاد از وضعیت پرونده ها و لوایح ارسالی از سوی شهرداری به صحن شورا اظهار کرد: پرونده هایی که قرار است اعضای شورا درباره آن تصمیم گیری کنند باید با تمامی مستندات و مدارک مورد نیاز به شورا ارسال شود.
فرهام زاهد با بیان اینکه بسیاری از پرونده‌های ارسالی دچار نقایص متعدد هستند، افزود: در برخی از پرونده‌های نظرت کارشناس سه نفره لحاظ شده اما نتیجه بررسی تیم کارشناسی در آن پرونده در زمان ارسال به شورا وجود ندارد و انتظار داریم به چنین مباحثی بیشتر توجه شود.
وی به لایحه جابجایی دکه های رشت اشاره کرد و گفت: هرگونه جابجابی دکه در رشت باید با در نظر گرفتن ارزش مکانی دکه ها و با نظر کارشناس دادگستری انجام شود.
با موافقت اعضای کمیسیون های برنامه و بودجه و بهداشت و محیط زیست شورای رشت  مقرر شد لایحه ارسالی درباره مساعدت با بنیاد ایران شناسی در جلسه مشترک کمیسیون های فرهنگی و بودجه شورای رشت  بررسی شود.
اعضای کمیسیون های برنامه و بودجه و بهداشت و محیط زیست شورای رشت  با لایحه پرداخت جرائم تاخیری پیرامون خرید تجهیزات سازمان آتش نشانی شهرداری رشت  موافقت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *