کد خبر: 10117
تاریخ انتشار: 1/بهمن/1397 - ساعت : ۲۲:۱۶

شهردار لنگرود خبرداد : افتتاح پروژه های شهری لنگرود با اعتبار ۱۱۶ میلیارد ریال در دهه فجر

شهردار لنگرود خبرداد : افتتاح پروژه های شهری لنگرود با اعتبار ۱۱۶ میلیارد ریال در دهه فجر

به گزارش خط قرمز ، شهر دار لنگرود گفت: دهه مبارک فجر فرصتی است تا عملکرد ادارات ونهادها بویژه شهرداریها برای مردم به منصه ظهور گذاشته شود افزود: این موضوع از اهمیت والایی برخوردار است تا ایام ا…دهه فجر را جشن بگیریم.

سید مهدی رجایی در جلسه کارگروه برنامه های ستاد دهه فجر شهرداری لنگرود با بیان اینکه اظهار داشت:الحمدا…شهرداری لنگرود در دهه مبارک فجر پروژه های زیادی را برای افتتاح دارد وامیدواریم که یکی از پروژه هاباحضور استاندارمحترم به افتتاح برسد. وی درادامه پروژه های قابل افتتاح این شهر را در دهه فجر شامل ؛ پروژه های لوله گذاری خیابان امام خمینی(ره)-آسفالت خیابان امام خمینی(ره)-آسفالت خیابان آزادی،خیابان نظام مهندسی،کوچه هلال احمر،خیابان شهید نور محمد و پروژه های زیبا سازی شهر عنوان کرد و افزود :برای به ثمر رسیدن این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تا ۱۰میلیارد هزینه در بر داشته است.

شهردار لنگرود اضافه کرد:الحمدا… شهرداری لنگرود درهفته دولت بیشترین افتتاح پروژه ها را دراستان گیلان بعداز شهرداری رشت داشته است و انشاا…شاهد افتتاح بیشترین پروژه ها در دهه مبارک فجر هم باشیم ومردم را خوشحال و امیدوارتر از قبل نماییم.

 به گزارش خط قرمز ، رجایی همچنین به روشنایی معابر و آدین بتدی خیابانها در دهه مبارک فجر اشاره داشت و افزود: امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم و روشنایی و آذین بندی شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که باید به دنیا و دشمنانی که ادعا داشتند نشان دهیم که مردم ما بعداز گذشت چهل سال انقلاب همچنان با اقتدار ایستاده اند و ازخون شهدا و آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری دفاع میکنند.

شهردار لنگرودافزود: جشن انقلاب را به بهترین شکل برگزار خواهیم کرد چون هدف ما حفظ انقلاب است .شهردار لنگرود در پایان میزان کل اعتبارات پروژه های قابل افتتاح دهه مبارک فجررا ۱۱۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: امیدواریم که بیش از این برای شهرمان کار کنیم وهرآنچه که درتوان داریم برای رفاه حال شهروندان انجام خواهیم داد.

عکس و خبر: ابوالفضل شکری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *