کد خبر: 580
تاریخ انتشار: 8/مهر/1397 - ساعت : ۱۶:۳۰

سرپرست شهرداری رشت : قرارداد خرید نردبان ۴۵ و ۵۵ متری آتس نشانی منعقد شد

سرپرست شهرداری رشت : قرارداد خرید نردبان ۴۵ و ۵۵ متری آتس نشانی منعقد شد

به مناسبت هفته آتش نشانی و خدمات ایمنی، مصطفی سالاری استاندار گیلان با حضور در سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با آتش نشانان و افسران ارشد آتش نشانی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان رشت، رضا رسولی رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی رشت، مرتضی عاطفی مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان، علی مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت و بابک رمضانی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت حضور داشتند‌.
علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در این دیدار ضمن تبریک روز آتش نشانی با قدردانی از حضور استاندار گیلان در جمع آتش نشانان اظهار کرد: آتش نشانی شغل نیست و یک عشق است.

وی بیان داشت: آتش نشانان سلامتی خود را کف دست قرار داده و همواره در شهر آماده هستند و هرگاه در کنار آنان قرار می گیریم آرامش و نظم منتقل می شود.

بهارمست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان اظهار کرد: آتش نشانی رشت شهدا و جانبازان زیادی داد و بسیاری از آتش نشانان هم اکنون با بیماری متعدد مواجه هستند.
سرپرست شهرداری رشت همچنین از توجه اعضای شورای اسلامی رشت به آتش نشانان قدردانی کرد و گفت: اعضای شورای اسلامی رشت همواره در کنار آتش نشانان بوده و نگاه آنان به آتش نشانی همواره مثبت بوده است.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به تجهیزات سازمان آتش نشانی رشت توضیح داد: قرارداد خرید نردبان ۴۵ و ۵۵ متری منعقد شده و با افزایش تجهیزات سازمان آتش نشانی خدمات دهی این سازمان افزایش می یابد.
بهارمست با اشاره به اینکه آتش نشانان شهرداری رشت حتی در مواقع ضروری حریق های شهرهای اطراف را نیز پشتیبانی می کنند خاطرنشان کرد: آتش نشانان رشت در کمک رسانی به اطفای حریق شهرهای اطراف نیز در صف اول قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *