کد خبر: 59926
تاریخ انتشار: 14/اردیبهشت/1402 - ساعت : ۱۸:۲۲

ساختمان پایگاه اورژانس هوایی استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

ساختمان پایگاه اورژانس هوایی استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

همزمان با هفته سلامت ساختمان پایگاه اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری در شهر کرد با حضور سرهنگ خلبان دکتر ولی رحمانی جانشین مرکز آموزش هوا نیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سرهنگ دلگشایی فرمانده دانشکده هوا نیروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

ساختمان پایگاه اورژانس هوایی استان چهارمحال و بختیاری در محوطه دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد به مساحت ۳۶۰ متر، ۱۸۰ متر آشیانه و ۱۸۰متر ساختمان اداری به همت قرارگاه سازندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شد و با حضور سرهنگ خلبان ولی رحمانی جانشین مرکز آموزش هوا نیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سرهنگ دلگشایی فرمانده دانشکده هوا نیروز به بهره برداری رسید .

خلبان رحمانی جانشین مرکز آموزش هوا نیروز ارتش در مراسم افتتاح این پایگاه هوایی اظهار کرد : استان چهارمحال و بختیاری جز استان های کوهستانی با پراکنش روستاهای سخت گذر است که نیاز به بالگرد هوایی برای ارائه خدمات امدادی برای رفاه مردم منطقه ضرورت بود .

خلبان رحمانی افزود : در پایگاه اورژانس هوایی استان چهارمحال و بختیاری بالگرد اورژانس دائمی مستقر است که توانایی انتقال یک بیمار را دارد و بالگرد مستقر فعلا روز پرواز خواهد بود و در طول روز بدون محدودیت خدمات ارائه می دهد که تمام تجهیزات اعم از عملیاتی ، خوابگاه ،سیستم ها، نیازمندی های استراحت و بالگرد توسط مجموعه قرارگاه نیروی زمینی ارتش انجام داده است.

خلبان رحمانی جانشین مرکز آموزش هوا نیروز ارتش خاطرنشان کرد : فرود اورژانس هوایی در شهر کرد با رعایت تمام استانداردهای جهانی می باشد که برای انتقال بیماران بخصوص مادران باردار از نقاط دور دست طراحی و آماده سازی شده است همچنین کل استان چهارمحال و بختیاری و قسمتی از استان خوزستان را می تواند خدمات دهی کند .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *