کد خبر: 63460
تاریخ انتشار: 13/آذر/1402 - ساعت : ۱۵:۳۹

رونمایی 6 دستاورد جدید درنمایشگاه هفته پژوهش گیلان

رونمایی 6 دستاورد جدید درنمایشگاه هفته پژوهش گیلان

خط قرمز – طیبه قدیمی : همزمان با هفته پژوهش درمراسم افتتاحیه 24 نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری وفن بازارگیلان از 6 دستاورد جدید حوزه پژوهش و فناوری رونمایی شد .

رییس پارک علم و فناوری گیلان در مراسم افتتاحیه 24 نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری وفن بازارگیلان اظهارکرد: دراستان گیلان 365 واحد فناور و 85 شرکت دانش بنیان فعالیت دارند که درهفته پژوهش تلاش ما این است که این باور را در اذهان مردم و مسئولان احیا کنیم که می توان با تحقیق و پژوهش در در مسیرپیشرفت وتوسعه گام برداشت همچنین باتوجه به نام گذاری شعارسال از سوی رهبرمعظم انقلاب سعی داریم دراین نمایشگاه با ایجاد کارگاه های آموزشی و پژوهشی بین دانش آموزان ، دانشجویان و اساتید آنها را فناورهای کاربردی آشنا سازند.

دکتر عبدالله حاتم زاده با بیان اینکه 31 دستگاه درزمینه های مختلف پژوهشی با پارک علم و فناوری گیلان همکاری دارند ، افزود : درنمایشگاه هفته پژوهش امسال 259 دستاورد پژوهشی به نمایش گذاشته شده که ازاین تعداد 6 دستاورد جدید در مراسم افتتاحیه نمایشگاه رونمایی شد.

وی به تشکیل کارگروه های پژوهشی در پارک علم و فناوری گیلان اشاره کرد و گفت : پژوهشگرانی که در زمینه های مختلف تحقیق و توسعه فعالیت دارند در 11 کارگروه مورد بررسی و داوری قرار می گیرند که تا پایان هفته از برترین ها تجلیل خواهیم داشت .

رییس پارک علم و فناوری گیلان در پایان گفت : 24 نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری وفن بازار گیلان از 13 الی 15 آذرماه از ساعت 9 صبح تا 16 عصر درمرکز نوآوری دانشگاه گیلان برای بازدید دایراست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *