کد خبر: 8321
تاریخ انتشار: 8/دی/1397 - ساعت : ۱۵:۰۰

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری رشت خبرداد : در روز رشت ؛ 33 برنامه متنوع هنری ، اجتماعی و فرهنگی اجرا می شود

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری رشت خبرداد : در روز رشت ؛ 33 برنامه متنوع هنری ، اجتماعی و فرهنگی اجرا می شود

نشست خبری روز رشت با شعار «رشت در چله انقلاب» با حضور اصحاب رسانه در تالار شهرداری رشت برگزار شد .

در این نشست علیرضا حسنی، رئیس سازمان فرهنگی شهرداری رشت، فاطمه قدیمی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و محمد حسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر برنامه های این روز را تشریح کردند.

به گزارش خط قرمز ،علیرضا حسنی در نشست خبری گرامیداشت روز رشت در چله انقلاب در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در ساختمان شهرداری این کلانشهر با بیان این که روز رشت متعلق به همه شهروندان است، افزود: در 461 سال پیش در زمان صفویه در 12 دی ماه، رشت به عنوان مرکز استان گیلان نامگذاری شد بنابراین با برگزاری نشست های مختلف و تصمیم گیری نهایی، از سال 93، 12 دی به عنوان روز رشت نام گرفته است.
وی هدف از نامگذاری این روز را شناساندن هویت و تاریخ غنی و ایجاد نشاط اجتماعی بین شهروندان عنوان و خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز جلسه های مختلفی برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های روز رشت از جمله با حضور فرماندار برگزار کرده ایم.

وی در ادامه گفت: ۳۳ برنامه در روز رشت برگزار خواهد شد که به مناسبت ۸ دی ماه روز دفاع از انقلاب و میثاق با ولایت حماسه برنامه های ما از این روز آغاز خواهد شد.

فاطمه قدیمی مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری رشت نیز در این گفت:این روزها عده ای در پی دلسرد کردن مجموعه شهرداری هستند، ولی خوشحالم بار دیگر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ما را تنها نگذاشته است و شاهد این خواهیم بود که روز رشت را برای ششمین سال متوالی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم روز رشت به عنوان روز ملی در تقویم ثبت کنیم، ادامه داد: رسالت اصلی ما انعکاس درست مطالب و انتقاد صحیح و بجا در پیشرفت کارها است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *