کد خبر: 4799
تاریخ انتشار: 22/آبان/1397 - ساعت : ۱۳:۳۵

  دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مقام سوم چهارمین فن بازار ملی سلامت را ازآن خود کردند

   دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مقام سوم چهارمین فن بازار ملی سلامت را ازآن خود کردند

 

 

 

 

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حل یک چالش فناوانه، مقام سوم چهارمین فن بازار ملی سلامت را از آن خود کردند.


به گزارش خط قرمز دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حل یک چالش فناوانه، مقام سوم چهارمین فن بازار ملی سلامت را ازآن خود کردند. در این دوره از مسابقات 30 تیم از دانشگاه های علوم پزشکی کشور در بخش دانشجویی، با هدف آشنایی با مدل کسب و کار، با هم به رقابت پرداختند که گیلان بعد از اراک و شیراز جایگاه سوم این رقابت ملی را از آن خود کرد.

 

در این دوره از مسابقات، سمانه حیدری- دانشجوی فناوری پزشکی از دانشکده شرق گیلان، سارا درویش وند-دانشجوی ارشد رشته میکروب شناسی از دانشکده پزشکی، جواد ابراهیمی- دانشجوی رشته داروسازی از دانشکده داروسازی و عرفان قنبر زاده – دانشجوی رشته پزشکی از دانشکده پزشکیاعضای تیم دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بودند ودکتر مجتبی هدایتی – عضو هیات علمی دانشگاه، سرپرستی این تیم را بر عهده داشت.

 

در چهارمین همایش و فن بازار ملی سلامت، 20 محصول مرکز رشد و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان مورد بازدید و توجه مسوولان کشوری  قرار گرفت. این محصولات با حمایت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و به همت شرکت های فناور در گیلان تولید شد.

 

پی نوشت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تدوین برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان و ترسیم چشم انداز روشنی از آینده، حرکت رو به رشد خود را در مسیر مرزهای دانایی آغاز کرده است. در حال حاضر، این دانشگاه با دارا بودن 40 هسته و شرکت فناور، جذب نخبگان و توجه به فعالیت های فناورانه و کارآفرینی در حوزه سلامت، توسعه فعالیت های بین رشته ای، راه اندازی مجتمع فناوری های پیشرفته پزشکی، توسعه ارتباط دانشگاه و صنعت و بهبود فرایندها به منظور تحقق شاخص های دانشگاه های نسل سوم، ساز و کار مناسبی را برای ارتقای مقوله فناوری سلامت در استان ایجاد کرده است به طوری که هم اکنون، گیلان در لیست 13 استان برتر کشور از نظر فناوری سلامت قرار دارد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *