کد خبر: 10957
تاریخ انتشار: 11/بهمن/1397 - ساعت : ۱۵:۴۷

دادستان کل کشور به آستانه اشرفیه سفر می کند

دادستان کل کشور به آستانه اشرفیه سفر می کند

سرهنگ پاسدارحسن حبیبی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه آستانه اشرفیه درکمیته اجرایی یادواره سرداران، فرماندهان و ۴۲۶شهید والامقام شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه استقلال، عزت و امنیت مکتب ما مدیون شهداست گفت:اولین نیاز به برگذاری یادواره شهداء ، قدر شناسی از شهیدان و ترویج فرهنگ قدردانی از کسانی است که به مردم و جامعه ما خدمت می کنند.

به گزارش  خط قرمز، سرهنگ پاسدارحسن حبیبی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه آستانه اشرفیه درکمیته اجرایی یادواره سرداران، فرماندهان و ۴۲۶شهید والامقام شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه استقلال، عزت و امنیت مکتب ما مدیون شهداست گفت:اولین نیاز به برگذاری یادواره شهداء ، قدر شناسی از شهیدان و ترویج فرهنگ قدردانی از کسانی است که به مردم و جامعه ما خدمت می کنند.

حبیبی برگزاری یادواره های شهدا را رواج قدرشناسی در جامعه دانست و افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نسل قدرشناسی هستند و قطعا رواج قدرشناسی در ایجاد آرامش در جامعه مهم است اگر کسی در عرصه های صنعت ، کشاورزی ، سیاسی و سایر عرصه ها کاری انجام دهد هنگامی ک بداند مردم قدرشناس او هستند بنابراین ، به خوبی به کشور خدمت می کنند.

وی با تاکید به اینکه استقلال و عزت ، امنیت مکتب ما مدیون شهداست و ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان است، علت بعدی برگزاری یادواره ها رواج فرهنگ ایثار است بیان نمود و اظهار داشت: امروز فرهنگ ایثار دستخوش یک تغییر انحرافی در دنیا شده و در نقطه مقابل آن طرز تلقی و تفسیر صحیحی است ک انقلاب اسلامی ارایه داده است.

وی بیان داشت: تفکر طالبانی ، ارتجاعی ، تکفیری که در دنیا امروز رواج پیدا کرده تفکری است که بنام جهاد و شهادت طلبی انسان های بیگناه راه می کشند و افکار و افراد مخالف را زیر سلطه سیاسی و اقتصادی ، فرهنگی له می کنند و اسلام هراسی را رواج می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه در پایان از برگزاری یادواره سرداران و ۴۲۶ شهید شهرستان آستانه اشرفیه همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *