کد خبر: 8764
تاریخ انتشار: 14/دی/1397 - ساعت : ۲۰:۱۲

حضور استاندار گیلان در همایش کشوری طنز در حلقه رندان به میزبانی شهرستان فومن

حضور استاندار گیلان در همایش کشوری طنز در حلقه رندان به میزبانی شهرستان فومن

به گزارش خط قرمز _ دکتر مصطفی سالاری استاندار استان گیلان، محمود قاسم نژاد فرماندار فومن و حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده شهرستانهای فومن و شفت در همایش کشوری طنز “در حلقه رندان” که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار شد حضور یافتند.

?استاندار گیلان در این مراسم به نقش طنزپردازان در بیان مشکلات جامعه اشاره کرد و گفت: طنزپردازان حرف‌های جدی، نارسایی‌ها، مشکلات و آن مواردی که بیان آن باعث ناراحتی می‌شود را با زبانی هنرمندانه بیان می‌کنند.

?دکتر سالاری خطاب به هنرمندان گفت: شما با بیانی هنرمندانه پشت خنده‌های پنهان مشکلات و دغدغه‌های جامعه را با لطافت و ظرافت بیان می‌کنید.

?وی با اشاره به اینکه اهالی هنر به مسائل عمومی، اداری کشور و سرزمین‌شان حساس هستند، اظهار داشت: هنرمندان بصورت غیرمستقیم مشکلات جامعه را بیان می‌کنند تا موجبات تنویر افکار عمومی را فراهم آورند.

?نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مسائل، دغدغه و مشکلات جامعه با زبان شیوا دامنه وسیعی دارد خاطر نشان کرد: مخاطب طنزپردازان آحاد جامعه در هر سنی و قشری هستند.

?دکتر سالاری از طنزپردازان خواست تا در راه بهبود وضعیت عمومی جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

?این مراسم بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ۱۴ نفر از برجسته ترین هنرمندان و طنزپردازان کشوری، با حضور مدیران ارشد استانی و اجرای برنامه های جذاب و متنوع برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *