کد خبر: 57917
تاریخ انتشار: 1/آذر/1401 - ساعت : ۲۰:۰۳
گروه : سیاسی

توقیف ولوو 80 میلیارد ریالی قاچاق در رضوانشهر

توقیف ولوو 80 میلیارد ریالی قاچاق در رضوانشهر

فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف یک دستگاه کامیون ولوو قاچاق با پلاک جعلی در ایست و بازرسی واقع در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

سردار “عزیزاله ملکی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام اينكه مبارزه با قاچاق كالا يكي از اهداف پليس در راستاي تامين امنيت پايدار در جامعه است اظهار داشت: امروزه تنگ شدن عرصه براي فعاليت قاچاقچيان به واسطه تلاش‌هاي شبانه‌روزي پليس است.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامي ايست و بازرسي رضوانشهر حين كنترل محور مواصلاتی “رضوانشهر – پره‌سر” به يك دستگاه کامیون ولوو كه از مسير جنوب به شمال در حال تردد بود، مشكوك شده و براي بررسي آن را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي استان گيلان با بیان اينكه پس از بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد، پلاک خودروی مورد نظر جعلی است افزود: در اين رابطه متهم 45 ساله براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد و کارشناسان ارزش این خودرو را 80 میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان کالا با همکاری دستگاه قضائی، به شهروندان توصیه کرد در صورت مواجهه با این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.#

برچسب ها : قاچاق ولوو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *