کد خبر: 7341
تاریخ انتشار: 25/آذر/1397 - ساعت : ۱۸:۵۳

تعامل علمی پلیس با نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی است

تعامل علمی پلیس با نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی است

 سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی گیلان با رئیس پارک علم و فناوری استان به مناسبت هفته پژوهش و فناوری دیدار کردند.


سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی گیلان در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری استان گفت: تعامل علمی پلیس با نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خط قرمز – سرهنگ دوم “مهدی صاحب ساده کار” در دیدار با دکتر باستی رئیس پارک علم و فناوری استان به مناسبت هفته پژوهش و فناوری گفت: نیروی انتظامی با یک رویکرد جامعه محورانه به دنبال برقراری نظم و امنیت است که نقش سازمان های همسوی ماموریتی و اثر گذار اجتماعی از جمله اصحاب علم و دانشگاهی جهت همکاری با پلیس برای تامین امنیت بسیار مهم می باشد.
این مقام مسئول نقش پژوهش را در ماموریت پلیس تاثیرگذار دانست و افزود: در کلیه لایه های ماموریتی پلیس، جامعه محوری و دانش محوری مبنای اقدامات پلیس می باشد.
سرهنگ “ساده کار” ضمن معرفی فعالیت ها و وظایف دفتر تحقیقات کاربردی پلیس استان گفت: دفتر تحقیقات کاربردی با بهره‌مندی از مدرسان پارک علم فناوری استان اولین دوره کارگاه مهارت آموزی ویژه سربازان را به مدت ۵ ماه برگزار و در این دوره تعداد ۱۰ نفر از کارکنان وظیفه؛ آموزش­های عملی و کاربردی را توسط مدرسان مجرب فرا می گیرند تا بعد از خدمت مقدس سربازی بدون دغدغه وارد بازار کار شوند.

ایشان با اشاره به معضل بیکاری که ریشه بسیاری از آسیب ها و جرایم است تصریح کرد: مهارت افزایی کارکنان وظیفه یکی از راه‌های ریشه کن کردن معضل بیکاری و زمینه ساز اشتغال می باشد که امید است با همکاری نزدیک پارک و علم فناوری استان به این هدف مهم دست یابیم.

به گزارش خط قرمز – در ادامه دکتر باستی رئیس پارک علم و فناوری استان ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری به سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی گیلان؛ ایجاد کسب و کارهای نوپا برای کارکنان پلیس توسط آن مجموعه را قابل تحسین خواند و آمادگی لازم را جهت همکاری در اعزام مدرسان در تداوم اینگونه دوره ها اعلام نمود.
گفتنی است در پایان این نشست، پیام سردار فرماندهی انتظامی در قالب لوح تبریک و سپاس به مناسبت هفته پژوهش و فناوری همراه با دو جلد کتاب “حجاب از صفایی تا صدر ” و کتاب “شیطان پرستی- مدخل جهنم” به رئیس پارک علم و فناوری استان اهداء گردید. خط قرمز خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *