کد خبر: 6401
تاریخ انتشار: 13/آذر/1397 - ساعت : ۱۴:۵۵

تجلیل از شعب برتر تامین اجتماعی گیلان در رتبه بندی و ارزشیابی این سازمان

تجلیل از شعب برتر تامین اجتماعی گیلان در رتبه بندی و ارزشیابی این سازمان

به گزارش  خط قرمز ، جلسه شورای اداری تامین اجتماعی گیلان با حضور مدیرکل ، معاونین ، روسای شعب ، روسای ادارات تخصصی و روسا و کارشناسان ارشد اداره کل با محور رتبه بندی و ارزشیابی استان در سال ٩٦ برگزار شد .

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این جلسه با تشریح شرایط سخت کاری بمنظور تامین منابع لازم جهت انجام تعهدات ، صعود و پیشرفت استان در گزارش رتبه بندی پایان سال ٩٦ نسبت به دوره ٩ ماهه سال قبل را اتفاقی خوب و مهم که ثمره تلاش مضاعف و همراهی و برنامه ریزی و کار جمعی بود برشمرده و اذعان داشت : سازمان در کنار اهداف اجتماعی با کارکردهای اقتصادی درگیر و از آنها متاثر است و در برهه کنونی لزوم پیگیری و تلاش ، بیشتر احساس میگردد .

به گزارش خط قرمز ایشان با اشاره به تغییرات مدیریتی در شعب سه گانه رشت ، آستارا ، لوشان و شرق گیلان ، پویایی بیشتر ، بهره گیری از تجربیات و جلوگیری از ماندگاری های طولانی و رکود در یک واحد را از عوامل اصلی انتصابات اخیر برشمرده و ضمن تبریک به همکاران بازنشسته برای آنها در مقطع جدید زندگی آرزوی سلامتی و موفقیت نمود .

حق پرست با بیان اینکه ثمره تلاش ما کسب رتبه یازدهم کشوری بود و باید بدانیم سایر استانها نیز در این رقابت بیکار نخواهند ماند افزود : اراده کردیم و توانستیم ، پس باید برای حفظ و ارتقاء بیشتر باز هم در همین مسیر گام برداریم .

درپایان این جلسه از شعب برتر دو رشت / لنگرود / آستانه / املش و کلاچای در ٥ تیپ مختلف کشوری تجلیل گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *