کد خبر: 12656
تاریخ انتشار: 8/اسفند/1397 - ساعت : ۱۳:۳۳

به مناسبت گرامیداشت روز زن صورت گرفت؛ دیدار دکتر دژپسند با بانوان همکار وزارت اقتصاد در محل کارشان

به مناسبت گرامیداشت روز زن صورت گرفت؛  دیدار دکتر دژپسند با بانوان همکار وزارت اقتصاد در محل کارشان

به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، وزیر امور اقتصادی و دارایی به منظور تکریم بانوان این وزارتخانه، با حضور در محل کار چند تن از مدیران زن ، ضمن دیدار با آنان، ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر تبریک گفت.


به گزارش خط قرمز وبه نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، دکتر فرهاد دژپسند ظهر امروز با حضور در محل کار مدیران زن وزارتخانه ، طی دیداری صمیمانه ضمن تبریک روز زن از زحمات و تلاش های ایشان به عنوان نمایندگانی از همه بانوان شاغل همکار، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

در این دیدار که معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیرکل دفتر وزارتی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و دستیار وزیر در امور هسته های اندیشه ورزی نیز وزیر اقتصاد را همراهی می کردند، وی در سخنانی، با تقدیر از زحمات بانوان شاغل در وزارت اقتصاد، همگان را به پیروی و الگو برداری از اخلاق، تعهد، وظیفه شناسی و سلوک خاندان عصمت و طهارت بویژه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها توصیه کرد.

گفتنی است دکتر دژپسند همچنین به طور سر زده در محل کار چند تن از بانوان این وزارت خانه حاضر و ضمن تبریک روز زن در گفتگویی صمیمانه در جریان مسائل و مشکلات ایشان قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *