کد خبر: 5026
تاریخ انتشار: 24/آبان/1397 - ساعت : ۱۴:۱۸

بهره مندی 400 نفر از خدمات سلامت هلال احمر گیلان

بهره مندی 400 نفر از خدمات سلامت هلال احمر گیلان

بیش از 400 نفر از خدمات سلامت هلال احمر گیلان بهره مند شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: بیش از 400 نفر از ساکنان روستای چهارمحل شهرستان رودبار از خدمات بهداشتی درمانی کاروان سلامت این جمعیت بهره مند شدند.

مهدی ولی پور روز افزود: این تعداد توسط پزشکان متخصص (قلب ، داخلی و زنان ) و دندانپزشک معاینه شده و از آموزش چهره به چهره درباره مباحث امدادی، آموزش بهداشت محیط و آموزش روش های پیشگیری از اعتیاد بهره مند شدند.
به گزارش خط قرمز ، وی اظهار داشت: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان گیلان به تعداد 25 نفر شامل سه پزشک متخصص، دندانپزشک، ماما، کارشناس بهداشت محیط و پرسنل و اعضای داوطلب هلال احمر به مدت یک روز با حضور در چهارمحل رودبار برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی اقدام کردند.
وی خاطر نشان کرد: کاروان سلامت و معیشت جمعیت هلال احمر و اعضای داوطلب و کارکنان در روستای چهارمحل و روستاهای مجاور به ساکنان خدماتی از قبیل ویزیت رایگان، مشاوره روانشناسی، تجویز داروی رایگان ، مشاوره بهداشتی ارائه کردند.
به گزارش خط قرمز ،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان این که 30 میلیون ریال داروی رایگان در اختیار بیماران منطقه طبق تجویز پزشکان قرار گرفت، اضافه کرد: در راستای اجرای طرح نیابت دیدار از سالمندان و دو خانواده معظم شهید منطقه نیز انجام گرفت.
در زمان حاضر، بیش از 14 هزار و 172 عضو جوان و بیش از هشت هزار و 633 داوطلب با جمعیت هلال احمر استان گیلان همکاری می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *