کد خبر: 11339
تاریخ انتشار: 16/بهمن/1397 - ساعت : ۱۶:۴۷

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، فرصتی مغتنم در جهت اطلاع رسانی اقدامات و عملکرد شرکت گاز است

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، فرصتی مغتنم در جهت اطلاع رسانی اقدامات و عملکرد شرکت گاز است

به گزارش خط قرمز –نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از تاریخ 6 بهمن به مدت یک هفته با حضور کلیه نهادها و سازمان های دولتی استان در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار شد.

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خصوص نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: عملیات گازرسانی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به طور گسترده ای در سراسر استان به انجام رسیده و برگزاری این قبیل نمایشگاه ها فرصت مغتنمی درجهت اطلاع رسانی خدمات و دستاوردهای شرکت گاز است.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه پرسنل شرکت گاز استان علاوه بر اطلاع رسانی در زمینه گازرسانی، در خصوص پروژه های کیفی شرکت و نیز فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی اطلاعات و آگاهی های لازم را به بازدید کنندگان ارائه نمودند.

اکبر با اشاره به استقبال پرشور مردم از نمایشگاه و بویژه غرفه شرکت گاز بیان نمود: در این نمایشگاه بیش از 5 هزار نفر از گیلانیان عزیز از اقصی نقاط استان از غرفه شرکت گاز بازدید نموده و در خصوص دستاوردهای کیفی و کمی شرکت اطلاعات لازم را کسب نمودند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن قدردانی از نگاه ویژه مسئولین استان بویژه حضرت آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه درگیلان به تلاش ها و خدمات شرکت گاز گفت: حضور نماینده محترم ولی فقیه در غرفه شرکت گاز و تشکر از خدمات پرسنل شرکت مایه دلگرمی و انگیزش بنده و همکارانم گردید.

وی در پایان از عوامل برگزاری نمایشگاه که زمینه آشنایی بیشتر مردم با خدمات و دستاوردهای شرکت گاز را فراهم نمودند، تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *