کد خبر: 11450
تاریخ انتشار: 17/بهمن/1397 - ساعت : ۱۸:۳۱

با حضور استاندار ؛ دو مدرسه با 20 کلاس درس در بندرآستارا افتتاح شد

با حضور استاندار ؛ دو مدرسه با 20 کلاس درس در بندرآستارا افتتاح شد

همزمان با سفر «مصطفی سالاری» استاندار گیلان به شهرستان آستارا، دو مدرسه با 20 کلاس درس در این بندر مرزی افتتاح شد.

در آیین بهره برداری از این پروژه ها جمع کثیری از فرهنگیان و پیشکسوتان شهرستان مرزی بندر آستارا حضور داشتند.

به گزارش خط قرمز، علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در آیین بهره برداری از این دو پروژه اظهار کرد: همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، دو پروژه آموزشی در بندر مرزی آستارا افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه هنرستان فنی و حرفه ای 12 کلاسه دخترانه فاطمیه، نخستین پروژه ای بود که با حضور مسئولان استان گیلان افتتاح شد، ادامه داد: برای این پروژه در مجموع 21 میلیارد و 306 میلیون ریال هزینه شده است.

دقیق، مساحت عرصه این پروژه را 2 هزار و 600 متر مربع عنوان کرد و افزود: مساحت اعیان آن هزار و 186 متر مربع است و در آینده ای نزدیک دانش آموزان جهت ادامه تحصیل به آن منتقل خواهند شد.

وی اضافه کرد: چند سالن آزمایشگاهی و کارگاهی در کنار سالن اجتماعات و نمازخانه ای مزین به نام شهید «مصطفی احمدی روشن» در این واحد آموزشی احداث شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در بخش دیگر سخنان خود مقاوم سازی و بهره برداری از مدرسه شهید داور مسعودپی را دیگر پروژه افتتاح شده شهرستان در این دهه مبارک دانست و گفت: این مدرسه 8 کلاس درس دارد که برای مقاوم سازی آن مبلغی معادل 6 میلیارد و 54 میلون ریال هزینه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *