کد خبر: 5128
تاریخ انتشار: 26/آبان/1397 - ساعت : ۱۵:۵۵

بازدید کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان

بازدید کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان

نیاز آبی طرح آبرسانی استان تا سال 1425 حدود 7450 لیتر در ثانیه محاسبه شد
به گزارش خط قرمز ، در بازدید نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان، مدیرعامل این شرکت با تشریح پروژه های آبرسانی و اجرای طرح فاضلاب بهداشتی از طرح به روزرسانی نیاز آبی استان تا سال 1425 خبر داد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اعلام این خبر افزود: وزارت نیرو 5 طرح بزرگ آبرسانی در گیلان را در برنامه دارد که از شرق دور تا غرب گیلان گسترده است و طرح به روزرسانی نیاز آبی استان بررسی و حدود 7450 لیتر در ثانیه محاسبه و اعلام شد.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به سختی کار حوزه خدمات آبرسانی تصریح کرد: این خدمات در تمام هفته بصورت 24 ساعته ارائه می گردد زیرا بعد از هوا اصلی ترین نیاز بشر به آب می باشد و مجموعه آبفای گیلان با تلاش شبانه روزی وظیفه تأمین آب شهروندان را عهده دار است و بر سقایی خود می بالد.
وی در ادامه افزود: بازدید مسئولین کشوری و نمایندگان از تأسیسات تأمین و توزیع آب شرکت آبفای گیلان ضمن مشاهده سختی و مشکلات این حوزه در انتقال و توزیع آب ، موجب دلگرمی مجموعه کارکنان پرتلاش این شرکت می باشد و امیدواریم با همراهی و مساعدت نمایندگان و مسئولین استانی و کشوری مشکلات این حوزه مرتفع شود.

به گزارش خط قرمز ، در ادامه کوچکی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خشکسالی پیش رو در سطح کشور اظهار داشت: با شرایط کنونی مهاجرت پذیری به گیلان را باید پیش بینی نمود و خدمات رسانی را برای افزایش جمعیت مدنظر داشت.

وی همچنین بر ضرورت اجرای طرحهای فاضلاب بهداشتی تأکید کرد و گفت: در راستای حفظ محیط زیست باید طرح جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت قرار گیرد و با توجه به وسعت مناطق شهر رشت ، به این شهرستان باید نگاه ویژه داشت .

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: دولت در تلاش است برای رفع مشکلات اقتصادی، بخش خصوصی را فعال نماید و برای عبور از این بحران ها همه تلاش می کنیم و چه در اجرای پروژه و چه در تأمین منابع مالی در کنار شرکت آبفای گیلان خواهیم بود. خط قرمز خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *