کد خبر: 6326
تاریخ انتشار: 12/آذر/1397 - ساعت : ۱۶:۲۴

بازدید مهندس آموئی مدیر مخابرات منطقه گیلان از اداره مخابرات شهرستان شفت

بازدید مهندس آموئی مدیر مخابرات منطقه گیلان از اداره مخابرات شهرستان شفت

در راستای بازدیدهای دوره ایی مدیر مخابرات منطقه گیلان از ادارات و مراکز مخابراتی مرکز استان و شهرستان های تابعه، مهندس آموئی با حضور در اداره مخابرات شهرستان شفت با رئیس و همکاران آن اداره دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خط قرمز ، این دیدار که با برگزاری جلسه کاری نیز همراه گردید ابتدا،مهندس صحرائی رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان شفت ،گزارشی از وضعیت جاری مخابرات در خصوص دایری تلفن ثابت ، میزان لاوصولی ،دایری ADSL،تلفن همراه و سرقت کابل های مخابرات ارائه نمود.
مهندس آموئی مدیر مخابرات منطقه گیلان با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران خوب شهرستان شفت ،وضعیت مخابرات شفت اعم از هزینه های نگهداری شبکه و خطوط تلفن مشتریان ،مراقبت از تاسیسات و تجهیزات فنی و غیرفنی، را بسیار حساس و حیاتی برشمرد و از همکاران تقاضا نمود که از اموال عمومی همانند اموال شخصی حود حراست ومراقبت نمایند.
به گزارش خط قرمز ، وی میزان درآمد و کارکرد هر خط تلفن در شهرستان شفت را بسیار ناچیز و میزان لاوصولی را نیز بسیار بالا دانست و از شهروندان عزیز و مشتریان گرامی درخواست کرد به منظور پیشبرد اهداف مخابرات در مسیر توسعه و ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت در پرداخت صورتحساب تلفن اهتمام ویژه داشته باشند.
مدیر مخابرات گیلان با ابراز قدردانی از همکاری خوب نیروی انتظامی در جمع آوری سارقان کابل و سایر تجهیزات مخابراتی، از عموم هم استانی های عزیز تقاضا نمود در حفظ تاسیسات و تجهیزات مخابرات در مناطق روستایی ، همکاری لازم را با تلاشگران نیروی انتظامی و همکاران مخابراتی داشته باشند.
شایان ذکر است در این جلسه دو نفر از افسران نیروی انتظامی و امنیت شهرستان شفت راهکارهای لازم را برای پیشگیری از وقوع سرقت ارائه نمودند. خط قرمز خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *