کد خبر: 6444
تاریخ انتشار: 13/آذر/1397 - ساعت : ۱۶:۵۰

بازدید مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از وضعیت خوابگاه های دانشجویی در رشت

بازدید مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از وضعیت خوابگاه های دانشجویی در رشت

به گزارش خط قرمز دکتر محمد رستم پور – سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای بررسی وضعیت خوابگاه ها و دیدار با دانشجویان به همراه مدیران دانشجویی و فرهنگی و نماینده نهاد رهبری دانشگاه و سایر مسوولان حوزه خوابگاه ها، از چهار خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رشت بازدید کرد.

در این بازدید بعد از اقامه نماز جماعت در نمازخانه خوابگاه بوستان، دکتر رستم پور به همراه هیات همراه از اتاق های دانشجویان پسر باز دید کردند و دانشجویان نیز در این دیدار صمیمانه مطالبات خود را به طور مستقیم با مسوولان معاونت فرهنگی و دانشجویی در میان گذاشتند.

دکتر رستم پور در ادامه این بازدید به خوابگاه های دخترانه کوثر، شمشاد و شهید فیاض بخش رفت و در حاشیه این دیدارها در جمع دانشجویان اظهار داشت: فراهم کردن خدمات لازم جهت آرامش روانی دانشجویان در خوابگاه ها، مهمترین وظیفه ما محسوب می شود. و همان گونه که برای تامین امکانات و رفاه حال فرزندان خود تلاش می کنیم، برای تامین امکانات و رفاه حال دانشجویان که به عنوان فرزندان این نظام به عنوان امانت نزد ما هستند، تلاش خواهیم کرد تا شرایط بهتری در خوابگاه ها دانشجویی برایشان فراهم نماییم.

به گزارش خط قرمز دکتر رستم پور خاطرنشان کرد: افزایش روحیه و نشاط در میان دانشجویان ساکن خوابگاه و ایجاد بستری مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی در خوابگاه‌های دانشجویی یکی از اهداف و وظایف مهم معاونت فرهنگی و دانشجویی محسوب می‌شود و ما برای رسیدن به این مهم از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم کرد و قطعاً برای تحقق این امر همراهی و همدلی دانشجویان بسیار حایز اهمیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *