کد خبر: 8180
تاریخ انتشار: 6/دی/1397 - ساعت : ۱۰:۱۵

بازدید مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از شعب منجیل و رستم آباد

بازدید مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از شعب منجیل و رستم آباد

 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در ادامه بازدیدهای ادواری از واحدهای تابعه ، با همکاران شعب منجیل و رستم آباد دیدار نمود .


به گزارش خط قرمز جمیل حق پرست مدیرکل استان در ادامه برنامه های بازدیدهای ادواری از واحدهای تابعه ، ضمن حضور در شعب منجیل و رستم آباد با همکاران دیدار و در زمینه موضوعات مختلف سازمانی به گفتگو پرداخت .

حق پرست در این بازدیدها با تاکید بر ضرورت همسوئی و تلاش بیشتر در برهه فعلی ، کسب رتبه پنجم در ارزیابی های سازمانی در سطح کشور را از دستاوردهای ارزنده استان برشمرده و خاطر نشان ساخت : کوشش و حرکت جمعی در جهت نیل به هدفگذاری ها در شاخصها و مولفه های اثرگذار مورد انتظار میباشد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در ادامه با بیان اقدامات جدید سازمانی از جمله امکان بیمه شدن ایرانیان مقیم خارج از کشور و اتباع خارجی شاغل در ایران ، این بستر را خدمتی دیگر از تامین اجتماعی قلمداد نمود که باید اطلاع رسانی لازم و مشاوره ای به مخاطبان آن صورت گیرد .

ایشان با بیان اینکه در حال حاضر شمار روز افزون مستمری بگیران و کاهش نسبت پشتیبانی استان و شرایط اقتصادی حاکم بر واحدهای تولیدی و صنعتی از دغدغه های اصلی سازمانی میباشد اظهار داشت : وصول حق بیمه بعنوان منبع اساسی درآمد سازمان برای انجام تعهدات امری حیاتی تلقی گردیده و باید ضمن حمایت ازکارفرمایان و عرصه های تولیدی در جهت تحقق این مهم گام برداریم .

جمیل حق پرست با اشاره به تعهدات بالای استان افزود : درحال حاضر ماهانه بیش از ٢٠٠ میلیارد تومان تعهدات کوتاه و بلندمدت و مقرری بیمه بیکاری در گیلان پرداخت مینماییم و تعداد مستمری بگیران ما از ١٢٢ هزار نفر گذشته است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *