کد خبر: 4591
تاریخ انتشار: 19/آبان/1397 - ساعت : ۱۶:۰۷

اگر راه شهدا را خوب ادامه دهیم و درصحنه حضور داشته باشیم هیچ منفذی برای دشمن پیدا نمی‌شود

اگر راه شهدا را خوب ادامه دهیم و درصحنه حضور داشته باشیم هیچ منفذی برای دشمن پیدا نمی‌شود

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره و تاکید به برگزاری یادواره های شهدا گفت:در جبهه نظامی و دفاعی نظام جمهوری اسلامی بیمه‌شده و اگر مسئولان در حوزه‌های دیگر جهادی و انقلابی عمل کنند دشمن ناامید می‌شود.

به گزارش خط قرمز سردار بهرام حسینی در مراسم یادواره 129 شهید والامقام بخش چابکسر شهرستان رودسر که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در مسجد بازار چابکسر برگزار شد،اظهار کرد: مردم اصل و اساس پیاده شدن اسلام و احکام الهی در جامعه هستند.
وی با اشاره به حادثه تاریخی غدیر و فراموش کردن مردم به عهدی که با پیامبر اسلام در پذیرفتن ولایت امیرالمؤمنین (ع) بسته بودند افزود:به گفته امام راحل که ملت ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله و مردم کوفه در عهد امیرالمؤمنین (ع) عمل کردند.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهیدان تجدید بیعت و میثاق با انقلاب اسلامی است تصریح کرد: مردم عاشقانه در همه صحنه‌های انقلاب به میدان آمدند و خدای متعال به این ملت عزت، شوکت و اقتدار بخشید ملت ایران در اوج عزت و آقایی بوده که حاصل تلاش خود مردم است.
وی با اشاره به اینکه زمانی مجبور بودیم در شهرهای خودمان دفاع کنیم بیان کرد: خدا را شکر که امروز حضور ما در منطقه خاورمیانه جاری و ساری است و جبهه‌ای به نام جبهه مقاومت تشکیل داده که 40 سال در برابر ظالمان ایستادگی کرده است ما در داخل احساس مشکل نمی‌کنیم و خرمشهرها را آزادکرده‌ایم و امروز به دنبال آزادسازی سایر ملل محروم جهان هستیم.
به گزارش خط قرمز ، حسینی با اذعان به اینکه به لطف خدای متعال در همه عرصه‌ها پیروزی با ما بوده است افزود: ملت ایران که در بدترین شرایط جنگ را بر آن تحمیل کردند الآن اصلی و اساسی‌ترین مشکل مستکبرین شده است تا بتوانند آن را کنترل و مهار کنند.
وی ایران را قوی و مؤثر در منطقه خاورمیانه خواند و گفت: ملت ایران غدیری مشابه دوران امیرالمؤمنین (ع) داشتند مردم آن زمان ناسپاسی کردند و به عهد خود پایبند نشدند اما ملت بصیر ایران متفاوت عمل کردند. درزمانی که خیلی‌ها مضطرب و نگران سرنوشت کشور بودند انتخاب امام (ره) را اجابت کردند و پس از 30 سال پای رهبرشان ایستاده‌اند.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران شهدا را ویژه و خانواده‌هایشان را که آن‌ها را باروحیه به جبهه می‌فرستادند ویژه‌تر خواند و افزود: کاری که فرزندان این سرزمین در جبهه‌های مقدس انجام دادند امروز هم در قالب مدافعان حرم ادامه و استمرار دارد.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی محرم و الگویی برای سایر ملت‌هاست بیان کرد: اینکه فرهنگ و فکر انقلاب اسلامی با مردمی شدن دفاع در سوریه و عراق این کشور را از سقوط نجات داد، رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس و سوریه اطاعت از ولایت‌فقیه به همراه انقلابی و جهادی عمل کردن است.
حسینی با اشاره به مشکلات سیاسی و اقتصادی کشورمان تصریح کرد: در جبهه نظامی و دفاعی نظام جمهوری اسلامی بیمه‌شده و به بازدارندگی رسیده است و اگر مسئولان در حوزه‌هایی که مشکل داریم مانند سیاسی و اقتصادی جهادی و انقلابی عمل کنند دشمن ناامید خواهد شد.
وی با تأکید بر اصل بودن مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: ملت ایران باید سرنوشت خود را تعیین و ثبت کنند و اگر راه شهدا را خوب ادامه دهیم و درصحنه حضور داشته باشیم هیچ منفذی برای دشمن پیدا نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *