کد خبر: 2608
تاریخ انتشار: 23/مهر/1397 - ساعت : ۱۹:۰۲

اگردرایت مدیران تامین اجتماعی نبود بیمه شدگان با مشکلات بزرگی مواجه می گشتند

اگردرایت مدیران تامین اجتماعی نبود بیمه شدگان با مشکلات بزرگی مواجه می گشتند

جعفرزاده نماینده مردم رشت

مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان و پلی کلینیک تخصصی شماره یک رشت دیدارنمود


به گزارش خط قرمز مهندس جعفرزاده در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات مدیران سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت شرایط کشور ایجاب می کند که تلاش بیشتری داشته باشیم. ایشان  وفاق و همدلی اجتماعی موجود بین مردم و مسولین سازمان را ستود و افزود در سایه این وفاق و همدلی می توانیم برتمامی مشکلات فائق گردیم.

جعفرزاده در این دیدار با ذکر اینکه نباید مردم دغدغه سلامت داشته باشند با انتقاد از طرح تحول سلامت گفت: متاسفانه افراط و تفریط کشور را با مشکل مواجه نموده است، باید برای سلامت جامعه برنامه هایی با توجه به توان کشور راه اندازی شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: اگردرایت مدیران  تامین اجتماعی و خدمات آن به ویژه در حوزه درمان نبود بیمه شدگان در کشور با مشکلات بزرگی  مواجه می گشتند لذا باید با تلاش مضاعف مشکلات را پشت سر بگذاریم.

شایان ذکر است که در این دیدار دکتر شهدی نژاد مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان گزارشی از فعالیتهای سازمان به ویژه توسعه خدمات الکترونیکی سازمان ، طرح نظام ارجاع داخلی ، حذف دفترچه در مراکز درمانی و طرف قرار داد و صدور نسخه الکترونیک ،تشکیل ٦٠هزار پرونده الکترونیک بیماران فشار خونی، دیابتی، بیماریهای قلبی و عروقی و اعصاب و روان و نوبت دهی های غیر حضوری از طریق اینترنتی ، USSD، اپلکیشن موبایل و تلفنی اشاره نمود . ایشان همچنین گزارشی از طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) ،خرید پیشرفته ترین دستگاه MRI و CT_Scan اعلام نمود و افزود ساخت مراکز درمانی جدید از قبیل بیمارستان ٦٤ تختخوابی لنگرود و مرکز درمانی و شعبه آستانه اشرفیه و ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی انزلی به عنوان برنامه های در دست توسعه مدیریت درمان می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *