کد خبر: 4379
تاریخ انتشار: 14/آبان/1397 - ساعت : ۲۲:۴۸

افزایش ٤٢درصدی جراحی مغزو اعصاب در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت

افزایش ٤٢درصدی جراحی مغزو اعصاب در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت

افزایش ٤٢درصدی جراحی مغزو اعصاب در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت


 

به گزارش خط قرمز دکتر شهدی نژاد با اعلام خبر فوق افزود: در شش ماهه نخست سالجاری در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت به عنوان تنها مرکز بستری تامین اجتماعی در استان نزدیک به ٤٧٠٠عمل جراحی انجام شده است که در مجموع نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ١١ درصدی بوده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به تعداد ٨١٥ مورد عمل جراحی چشم در شش ماهه اول سال در این بیمارستان اظهار داشت:درانجام عمل جراحی چشم به بیش از ١٨درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل دست یافته ایم. ایشان با ذکراعمال جراحی دیگر از قبیل جراحی ارتوپدی،ارولوژی، جراحی عمومی ،گوش و حلق و بینی و زنان وزایمان در بیمارستان اضافه نمود : در این مدت نزدیک به ٩٠٠٠ نفر در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)رشت بستری شدند که از این آمار نزدیک به ٨٠٠٠نفر بیمه شده تامین اجتماعی و الباقی سایر بیمه ها بودند.
دکتر شهدی نژاد در پایان اظهار داشت که: مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان باخرید پیشرفته ترین تجهیزات ولوازم پزشکی و بکارگیری کادردرمانی ماهر و ارتقای کمیت همراه با کیفیت خدمات درمانی ، افزایش رضایتمندی بیمه شدگان عزیز تامین اجتماعی را مهمترین هدف خویش قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *