کد خبر: 10717
تاریخ انتشار: 9/بهمن/1397 - ساعت : ۱۲:۳۷

استقبال چشمگیر خانواده شاهد و ایثارگر از غرفه بنیاد شهید گیلان در نمایشگاه دستاورد انقلاب

استقبال چشمگیر خانواده شاهد و ایثارگر از غرفه بنیاد شهید گیلان در نمایشگاه دستاورد انقلاب

در روزهای نخست  برپایی غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب این غرفه مورد استقبال پرشور و چشمگیر خانواده های شاهد و ایثارگر قرار گرفت.
به گزارش خط قرمز – ،عبدالله پاکاری، از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان گیلان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز 6 بهمن لغایت 11 بهمن در پیاده راه فرهنگی رشت دایر است.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را خون بهای هزاران شهید گلگون کفن دانست و افزود: با وجود همه مشکلاتی که ناحیه استکبار جهانی در طول چهل سال گذشته بر ملت و کشور ما تحمیل شده، باز هم مردم دلبسته به آرمان انقلاب و شهدا هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به افتتاح غرفه این نهاد در نمایشگاه مذکور، خاطرنشان کرد: ارائه دستاوردهای انقلاب در حوزه ایثار و شهادت، بهداشت و درمان خانواده های شاهد و ایثارگر، خدمات الکترونیک، انتشارات، مسابقات فرهنگی و قرآنی، تعاون، مسکن ایثارگران و… از جمله ویژگی های غرفه بنیاد شهید است.

پاکاری دیدار و گفت وگو با جامعه ایثارگری را از دیگر بخش های غرفه بنیاد شهید در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب دانست و یادآور شد: مدیرکل، معاونین، روسای ادارات و مدیران بنیاد در غرفه حضور دارند و مستقیما به سوالات و مشکلات ایثارگران رسیدگی می کنند.

با افتتاح نمایشگاه دستاورد چهل ساله انقلاب در پیاده راه فرهنگی رشت و برپایی غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان این غرفه مورد استقبال پرشور و چشمگیر خانواده های شاهد و ایثارگر در روزهای نخست نمایشگاه قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *