کد خبر: 6639
تاریخ انتشار: 16/آذر/1397 - ساعت : ۱۳:۲۷

ازحضور سیاسیون در ورزش حمایت می کنیم

ازحضور سیاسیون در ورزش حمایت می کنیم

در راستای بهره مندی از همه ی داشته های استان ؛ هر فرد حقیقی و حقوقی ای که از توانمندی لازم برای اداره یک هیات ورزشی برخوردار باشد حمایت می کنیم.


به گزارش خط قرمز مریم بخشی با اشاره به این نکته که ترویج تفکرانحصار طلبانه مدیریت برهیات های ورزشی بوسیله ورزشی ها دیدگاهی غیر اصولی و ناپخته است، تصریح کرد :هوشمندی ،درایت و بهره مندی از علم مدیریت در کنار روحیه ایجاد جو همدلی و همگرایی ،از شاخص های حضور یک فرد در رأس هیات های ورزشی خواهد بود.
وی اگر چه منزلت انسانی و شأن افراد را نیز در تصدی اداره هیات های ورزشی کتمان نکرد ،با این وجود متذکر شد:اینکه بیاییم تام و تمام حضور سیاسیون را درآوردگاه ورزش نفی کنیم،بواقع به بخش عمده ای از توان مدیریتی استان کم توجهی کرده ایم .
بخشی برخورداری ازمنطقی که بتواند همه ی نمایندگان مردم در مجلس رانیزمجاب کند؛از وجود تفکر چند وجهی در اداره امور سخن گفت و یاد آوردشد: ما می خواهیم کاری کنیم که ورزش همگانی را در لابلای همه ی عناصر فرهیخته استان برای مدیریت هیات ببینیم و بواقع انصاف و منطق را در پیش روی اهداف خود قرار دهیم .
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در ادامه سخنان خود برخورداری از یک مجمع انتخاباتی قوی و درست کردار را حایز اهمیت برشمرد و تأکید کرد : با این قدرت تیمی و دست برتر می توانیم از گزینش های فرمایشی و جهت دار انتخاب روسای هیات های ورزشی جلوگیری کرده و بعبارتی راه را برای شکوفایی همه جانبه ورزش استان هموارتر کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *