کد خبر: 3413
تاریخ انتشار: 2/آبان/1397 - ساعت : ۱۲:۴۵

همایش علمی به منظور بهبود جایگاه ایران در المپیک

همایش علمی به منظور بهبود جایگاه ایران در المپیک


به گزارش خط قرمز  و به نقل از وزارت ورزش و جوانان این همایش علمی که با فراخوان از برجسته ترین دانش آموختگان کشور در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد ،از مقاله های عموم مردم هم در این کند و کاو علمی بهره برداری خواهد کرد .
سعید علیپور مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان این فراخون علمی را در توسعه راهبردی ورزش کشور حایز اهمیت دانست و گفت :ورزش اگر با علوم روز آمد آمیختگی پیدا کند ، بی تردید در کسب نتایج بهتر و بهبود جایگاه کشور مان نقش ارزنده ای ایفا خواهد کرد .
در فراخوان این همایش علمی از ایجاد ساختار مناسب در وزارت ورز ش و جوانان و کمیته ملی المپیک سخن به میان آمده و توسعه زیر ساخت های ورزشی و تامین امکانات لازمه را حایز اهمیت دانسته است .
همچنین برنامه های راهبردی و عملیاتی سازما نهای ورزشی در سطوح استانی و کشوری را مورد تاکید قرارداده و از نقش پژوهش و بهره مندی از تکنولوژی و فناوری نوین جهانی نیز غافل نبوده است .
فراخوان اگر چه به ورزش همگانی بصورت خاص توجه کرده است ،نقش تجاری سازی و توسعه در آمدزایی از ورزش را نیز در کنار اثرات فرهنگی ،هویت ملی و اجتماعی را هم مورد ارزیابی قرار خواهد داد .
با این وجود در فراخوان هفتمین کنگره علمی مدیریت ورزشی کشور به محورهایی چون ، نقش آموزش و افزایش کمی و کیفی مربیان داخلی در ارتقاء جایگاه ورزش ایران ، نظارت و ارزیابی عملکرد سازمانها و فدراسیونهای ورزشی ، تنوع جغرافیایی و اقلیمی کشور برای اجرای فعالیتهای ورزشی متنوع ، موانع حقوقی و قانونی در ورزش حرفه ای و قهرمانی کشور ، نقش رسانه ها در توسعه و ارتقاء ورزش ایران ، نقش تغذیه ، داروها و مکمل ها در ورزش قهرمانی و حرفه ای ، اخلاق در ورزش قهرمانی و حرفه ای و صنعت باشگاهداری و ارتقاء جایگاه ورزش ایران نیز اشاره شده و آمادگی خود را برای بهره برداری از مقالات داده های علمی نوین اعلام کرده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *