کد خبر: 8332
تاریخ انتشار: 8/دی/1397 - ساعت : ۱۵:۱۸

آیت‌الله فلاحتی : دلسوزان انقلاب اسلامی ابعاد مختلف فتنه 88 را برای مردم و جوانان تبیین کنند

آیت‌الله فلاحتی : دلسوزان انقلاب اسلامی ابعاد مختلف فتنه 88 را برای مردم و جوانان تبیین کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه فتنه‌گران‌ در سال ۸۸ کمر به نابودی نظام بسته بودند، گفت: مردم گیلان به ویژه شهر رشت سال ۸۸ در دفاع از ارزش‌های انقلاب و رهبری و برای دفع شر فتنه‌گران یک روز جلوتر در صحنه‌ حاضر شدند.

به گزارش خط قرمز ، آیت‌الله رسول فلاحتی اظهار داشت: دلسوزان واقعی انقلاب اسلامی باید ابعاد و زوایای مختلف فتنه 88 را برای مردم و به‌ویژه جوانان تبیین کنند تا آحاد مردم و البته جوانان این مرز و بوم در برابر توطئه‌های جدید دشمنان مسلح شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه 9 دی متعلق به تمام ملت ایران و 8 دی متعلق به مردم گیلان است عنوان کرد:‌ مردم گیلان به ویژه شهر رشت سال 88 در دفاع از ارزش‌های انقلاب و رهبری و برای دفع شر فتنه‌گران یک روز جلوتر در صحنه‌ حاضر شدند.

امام جمعه رشت حرکت ارزشمند مردم گیلان را برگ زرینی در تاریخ کشور و این استان دانست و ابراز داشت: حماسه 9 دی نیز در حقیقت پاسخ قاطع ملت نسبت به فتنه‌گران،‌ دشمنان و عوامل پشت پرده آنان بود که در لوای حوادث سال 88 کمر به نابودی نظام بسته بودند.

آیت‌الله فلاحتی حضور ملت ایران در حماسه 9 دی را همانند حرکت عظیم ملت در انقلاب سال 57 اعلام کرد و گفت: ملت ایران همان‌گونه که در سال 57 نظام ستم‌شاهی را نابود کردند، امروز نیز با ایستادگی و مقاومت جانانه خود دشمن را به استیصال کشانده است.
وی نقش حضرت علی(ع) پس از رحلت پیامبر(ص) که هوشمندانه و مدبرانه رخدادهای پس از رحلت نبی مکرم اسلام را رصد و برای مردم بیان می‌کردند اشاره کرد و ‌افزود: مقام معظم رهبری نیز امروز به تمام وقایع جهان تسلط دارند و از فتنه دشمن با خبر می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان فتنه سال 88 را بزرگترین پروژه دشمن برای براندازی نظام قلمداد کرد و بیان داشت:‌ دشمنان هر لحظه در حال برنامه‌ریزی و ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند بنابراین باید ابعاد فتنه‌گری‌های دشمن به خوبی برای مردم و جوانان تبیین شود.

امام جمعه رشت عدم روشنگری در جامعه را زمینه‌ساز نفوذ دشمن دانست و تصریح کرد: اگر وقایع فتنه 88 برای نسل جوان به صورت عقلانی و مدبرانه تبیین و موشکافی نشود دشمن دفعه بعد با ابزارهای رسانه‌ای خود عدم کارایی نظام را به آنان القاء می‌کند.

آیت‌الله فلاحتی وعده آزادی و شکوفایی اقتصادی در ملل اسلامی را دروغ‌ بزرگ غرب خطاب کرد و اظهار داشت: دلسوزان انقلاب اسلامی باید از فرصت به‌دست آمده در یوم‌الله 8 و 9 دی برای روشنگری و هدایت مردم استفاده کرده و آنان را در برابر توطئه‌ دشمن بیمه کنند.

وی حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان گیلان در حماسه 8 دی سال ‌88 را اثبات هوشیاری و بصیرت آنان دانست و تصریح کرد: با ثبت این حماسه بزرگ در تاریخ مردم اعصار آینده پی می‌برند که چه مردمان شجاع و دلیری در خطه شهیدپرور گیلان زندگی می‌کردند.

 

 

دلسوزان انقلاب اسلامی ابعاد و زوایای مختلف فتنه 88 را برای مردم و جوانان تبیین کنند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *