کد خبر: 5217
تاریخ انتشار: 28/آبان/1397 - ساعت : ۰۸:۲۴

آغاز طرح پلاک کوبی درختان لاهیجان

آغاز طرح پلاک کوبی درختان لاهیجان

سرپرست واحد فضای سبز شهرداری لاهیجان از اجرای طرح پلاک کوبی درختان در شهر لاهیجان خبر داد.

الناز قانع در گفت و گویی افزود: این طرح به منظور شناسنامه دار کردن درختان و ثبت اطلاعات هر درخت شامل گونه و قطر بن درخت، سن تقریبی، ارتفاع، آفت و سایر اطلاعات اجرا می شود.

وی اضافه کرد: با اجرای ممیزی درختان و فضای سبز پارک ها و بوستان های لاهیجان اطلاعات لازم برای برنامه ریزی رسیدگی و بهبود فضای سبز لاهیجان انجام خواهد شد.

به گزارش خط قرمز ، سرپرست واحد فضای سبز شهرداری لاهیجان گفت: طرح شناسنامه دار کردن و پلاک کوبی درختان به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی در راستای دسترسی آسان تر به اطلاعات مربوط به درختان در جهت حفظ، حراست و نگهداری از آنها در حال انجام می باشد.

وی افزود: لاهیجان یکی از شهرهای نمونه گردشگری کشور بوده که همه ساله میزبان گردشگران بسیاری می باشد که شهردار و اعضای شورای شهر لاهیجان برنامه هایی را برای حفظ و توسعه فضای سبز در دست اقدام دارند تا زیبایی های این شهر افزایش یابد.

وی از شهروندان و گردشگران خواست تا با مشارکت در حفظ و نگهداری درختان سطح شهر، علاوه بر ‏تشویق سایرین به حفظ فضای سبز، هرگونه تخلفی را در خصوص قطع درخت و آسب به فضای سبز شهری به اداره ارتباطات شهرداری با تلفن ۱۳۷ اطلاع دهند.

قانع اضافه کرد: طرح پلاک کوبی درختان شهر لاهیجان از بلوار شهید مطهری و خیابان شهید رجایی آغاز شده و در سایر خیابانها و بوستان های شهر هم انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *