کد خبر: 1918
تاریخ انتشار: 17/مهر/1397 - ساعت : ۱۴:۵۱

آغاز دوره مجموعه رویدادهای از دانایی تا دارایی با همکاری فرمانداری شهرستان بندر انزلی

آغاز دوره مجموعه رویدادهای از دانایی تا دارایی با همکاری فرمانداری شهرستان بندر انزلی

به گزارش خط قرمز برگزاری اولین دوره مجموعه رویدادهای از دانایی تا دارایی با همکاری فرمانداری شهرستان بندر انزلی، اینبار پس از شهرستان شفت اولین دوره مجموعه رویدادهای از دانایی تا دارایی در شهرستان بندر انزلی با همکاری فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

برگزاری اولین دوره مجموعه رویدادهای از دانایی تا دارایی با همکاری فرمانداری شهرستان بندر انزلی

اینبار پس از شهرستان شفت اولین دوره مجموعه رویدادهای از دانایی تا دارایی در شهرستان بندر انزلی با همکاری فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

این مراسم عصر روز چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷ با حضور معاون فرماندار شهرستان انزلی – معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری گیلان – مدیر مرکز رشد بندر انزلی و دانشجویان و فارغ التحصیلان و صاحبان کسب و کار در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر انزلی شروع به کار کرد.

لازم به ذکر است این مجموعه رویداد همانند رویداد برگزار شده در شهرستان شفت شامل: ۴ کارگاه آموزشی ۴ ساعته تحت عناوین؛ “خلاقیت و نوآوری”، “امکان سنجی و اعتبار سنجی ایده”، “تیم سازی و کار تیمی”، “طراحی کسب و کار” خواهد بود، که در طول ۴ هفته (هر هفته یک کارگاه) برگزار شده و در نهایت، یک رویداد استارت‌آپی به مدت ۵۴ ساعت برگزار خواهد شد.

ایده‌ها و طرح‌های منتخب هر دوره مورد حمایت پارک علم و فناوری گیلان قرار خواهد گرفت و صاحب ایده، برای راه‌اندازی کسب و کار خود از حمایت‌هایی همچون، دفترکار با امکانات ویژه، تسهیلات و حمایت‌های مالی، مشاوره‌های تخصصی در زمینه‌های فنی، حقوقی، مالی، بازاریابی و … جهت رشد و توسعه ایده، خود برخوردار خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *