کد خبر: 27328
تاریخ انتشار: 2/آذر/1398 - ساعت : ۱۹:۱۰

مدیر کل بنیاد شهید گیلان :هدف از راه اندازی میز خدمت،پاسخگویی سریع به ایثارگران است

مدیر کل بنیاد شهید گیلان :هدف از راه اندازی میز خدمت،پاسخگویی سریع به ایثارگران است

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج،میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در مصلی رشت و پیش از خطبه های نماز جمعه برپا شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان هدف از راه اندازی میز خدمت را پاسخگویی سریع و دقیق به جامعه ایثارگری استان دانست و گفت:اینگونه پروژه ها گام های مثبتی برای اعتلا و اثر بخشی بیشتر فعالیت های بنیاد خواهد بود.
به گزارش خط قرمز ،عبدالله پاکاری،با بیان اینکه میز خدمت از جمله پروژه‌های دولتی است که در راستای تکریم ارباب رجوع و کیفیت بخشی به امور مراجعه کنندگان به خصوص خانواده های شهدا و ایثارگران راه اندازی شده است،گفت:راه اندازی این میز گام موثری در راستای ایجاد رضایت مندی بین مراجعان به ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان اضافه کرد:معاونین بنیاد در این مرکز آمادگی کامل دارند با ثبت درخواست جامعه ایثارگری،ضمن پیگیری از حوزه های مربوطه پاسخ لازم را از آن مراکز دریافت کنند که این موضوع موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه این عزیزان می‌شود.
وی با اشاره به مسیر ارتقای فرهنگ ‌سازمانی و تحقق برنامه های دولت که به دنبال الکترونیکی شدن فرایندهای خدمت ‌رسانی به جامعه ایثارگری است،گفت:هدف ما پويايی در پيشبرد اهداف،برنامه‌ها و سیاست‌های سازمانی در بنیاد است.
پاکاری با تاکید بر اینکه در راستای تحقق اهداف موردنظر بايد گام‌های موثرتری در پیاده‌سازی و استقرار سازمان الکترونیک به ‌طور کامل برداریم،عنوان کرد:این امر با نگاه سازمانی و هماهنگی و همکاری تمامی حوزه‌ها میسر می‌شود.
مدیرکل بنیاد گیلان،رعایت حقوق شهروندی،جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش زمان دریافت خدمات را از دیگر مزایای میز خدمت دانست و یادآور شد:خانواده های شاهد و ایثارگر ولی نعمتان ما هستند و لذا خدمت صادقانه به آنان در اولویت کاری بنیاد قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *