کد خبر: 16542
تاریخ انتشار: 31/فروردین/1398 - ساعت : ۱۵:۴۹

یک موسسه غیرمجاز دندانپزشکی در کوچصفهان پلمپ شد

یک موسسه غیرمجاز دندانپزشکی در کوچصفهان پلمپ شد

یک موسسه غیر مجاز در کوچصفهان به دلیل دخالت در امور دندانپزشکی، توسط تیم بازرسین نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان پلمپ شد.


به گزارش خط قرمزدکتر اسماعیل نورصالحی – معاون درمان دانشگاه در این خصوص گفت: به دنبال گزارشات  مردمی واصله مبنی بر فعالیت فردی غیر پزشک در حیطه دندانپزشکی در کوچصفهان بدون داشتن مجوز های لازم و نیز دخالت در امور درمانی، عصر روز گذشته بیست و هفتم فروردین ماه سال جاری  طی هماهنگی های صورت گرفته با ریاست شعبه ششم سازمان تعزیرات حکومتی استان حکم قضایی برای نامبرده صادر و محل کار وی توسط تیم بازرسین نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی و نمایندگان کلانتری کوچصفهان مورد بازدید قرار گرفت. 

این  موسسه به دلیل دخالت در امور دندانپزشکی توسط افراد غیر پزشک و فاقد صلاحیت و تهدید علیه سلامت عمومی،  توسط تیم بازرسین نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان  پلمپ و کلیه لوازم و تجهیزات دندانپزشکی موجود در محل توقیف و به مراکز قضایی معرفی شد.

 معاون درمان دانشگاه افزود: از شهروندان گیلانی تقاضا می شود در صورت مشاهده فعالیت  افراد سودجو در حیطه های مختلف درمان که موجب به خطر افتادن سلامت افراد جامعه می شود، هرچه سریعتر موضوع را از طریق سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی (سامانه 190 ) و یا مراجعه  حضوری به مدیریت نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اطلاع دهند.

کد خبر :(م.چ)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *