کد خبر: 67719
تاریخ انتشار: 11/شهریور/1403 - ساعت : ۱۹:۴۱
گروه : سیاسی

کشف افزون بر ۲۰هزار قرص ترامادول در گيلان/ پلمب ۵ واحد صنفي عطاري

کشف افزون بر ۲۰هزار قرص ترامادول در گيلان/ پلمب ۵ واحد صنفي عطاري

جانشين فرمانده انتظامي استان از کشف20هزار و 400 عدد قرص ترامادول غير مجاز در اجراي طرح تشديد نظارت و مقابله با عرضه قرص‌هاي غير مجاز در واحد هاي صنفي عطاري در استان خبر داد و گفت: 5 واحد صنفي در اين خصوص پلمب شدند.

سردار ” حسين حسن پور” در گفت‌وگویی به تلاش‌هاي شبانه‌روزي مجموعه انتظامي براي تامين و ارتقاء امنيت در سطح جامعه اشاره كرد و اظهار داشت: اقدامات قاطع و قانوني پليس در راستاي برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداري مي‌شود و مؤلفه‌هاي امنيت را ارتقاء مي‌دهد.

وي گفت: در راستاي نظارت بر اجراي قوانين مربوط به فعاليت صنوف در بازار، طرح کنترل و بازرسي از واحدهاي صنفي به صورت ويژه و مستمر در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي قرار دارد.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه در اجراي طرح تشديد نظارت و مقابله با عرضه قرص‌هاي ترامادول از واحدهاي صنفي عطاري، ۵ واحد صنفي در استان پلمب شد، افزود: در اين راستا از ۳۱۶ واحد صنفي بازديد، به ۹۶ واحد صنفي تذکر، از ۴۵ واحد صنفي تعهد اخذ و به ۱۲ واحد صنفي اخطاريه صادر شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان گيلان از کشف۲۰هزار و ۴۰۰ عدد قرص ترامادول غير مجاز از واحدهاي صنفي پلمب شده در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را بلافاصله از طريق سامانه فوريت هاي ۱۱۰ پليس اطلاع رساني کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *