کد خبر: 71527
تاریخ انتشار: 6/مرداد/1404 - ساعت : ۲۰:۰۸گروه : اقتصادی
کارکنان بانک ها در جنگ 12 روزه ثابت کردند که تکیه گاه اعتماد مردم هستند
چهارمین نشست کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گیلان در سال ۱۴۰۴ با حضور مدیر کل جذب و سرمایهگذاری استانداری و جمعی از مدیران شبکه بانکی استان گیلان به میزبانی بانک صادرات برگزار شد. در این نشست احمدرضا رجبی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گیلان، ضمن خیرمقدم به نماینده محترم استانداری گیلان و تقدیر از میزبانی بانک صادرات، عملکرد کارکنان بانکها در طول لحظات و روزهای پراضطراب جنگ ۱۲ روزه را ستودنی توصیف کرد. وی اظهار داشت: کارکنان بانکها بار دیگر ثابت کردند که بانکها نهتنها بنگاههای مالی، بلکه تکیهگاه اعتماد مردم و حافظان آرامش جامعه در روزهای بحرانی هستند. دبیر کمیسیون در ادامه، با اشاره به تأکیدات مکرر استاندار محترم مبنی بر لزوم پیگیری مشکلات مردم، افزود: انتظار میرود هر یک از بانکها نسبت به منابع تخصیصی خود برای پرداخت تسهیلات تکلیفی، نهایت اهتمام را داشته باشند و در شرایط خاص کنونی کشور، گرهگشای مشکلات آحاد جامعه باشند. رجبی همچنین با اشاره به بازدیدهای میدانی صورتگرفته از مناطق و دستگاههای آسیبدیده در جریان جنگ ۱۲ روزه، تصریح کرد: در تلاش هستیم با تأمین سریع خسارات وارده، واحدهای تولیدی آسیبدیده را هر چه زودتر به چرخه تولید بازگردانیم. وی در بخش دیگری از سخنانش، با تأکید بر ظرفیتهای ابزارهای نوین مالی در حمایت از تولید، از مسئولان اجرایی و حاکمیتی خواست تا با هدایت صنایع به بهرهگیری از این ابزارها نظیر اوراق گام و اعتبار اسنادی داخلی، ضمن تأمین مالی هدفمند، مانع از پولپاشی و ایجاد تورم در جامعه شوند. دبیر کمیسیون همچنین با اشاره به قطعیهای اخیر برق در برخی مناطق، خاطرنشان کرد: پرسنل شریف بانکها همچون گذشته، در این ایام نیز با تمام توان در حال ارائه خدمات شایسته به مشتریان هستند و ضروری است نگاه ویژهای به پایداری شبکه برق در شعب بانکی صورت گیرد تا ارائه خدمات دچار اختلال و تأخیر نشود. رجبی تصریح کرد:مدیران شبکه بانکی استان با تعامل مؤثر و مستمر با رسانهها، ضمن پیشگیری از ایجاد هجمههای نادرست و فضای ذهنی منفی، میبایست خدمات و اقدامات نظام بانکی را بهدرستی تبیین و منعکس نمایند .
دیدگاهتان را بنویسید