کد خبر: 68234
تاریخ انتشار: 18/مهر/1403 - ساعت : ۱۹:۱۱
گروه : بدون دسته

هویت بخشی در معماری فضاهای آموزشی باید برجسته و پدیدار باشد

هویت بخشی در معماری فضاهای آموزشی باید برجسته و پدیدار باشد

جلسه هماهنگی کارگروه سند انتظار سال ۱۴۰۳ با حضور اعضای کارگروه خدمت رسانی و سند انتظار در اتاق مدیرکل برگزار شد.

مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در این جلسه با تاکید بر بارگذاری مستندات عملکرد 6 ماهه سال جاری سند انتظار بیان داشت: انتظار دارم مستندات مربوطه تهیه و در زمان مقرر در سامانه مربوطه بارگذاری شود.

وی سند انتظار را در راستای ایجاد تحول و تقویت در فرآیند جهاد مدرسه سازی عنوان نمود و ابراز داشت: سند انتظار مستند به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقشه جامع علمی بوده و باید بصورت جدی مورد اهتمام قرار گیرد.

مهندس دقیق در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت کارگروه خدمت رسانی و سند انتظار بیان داشت: اجرای دقیق مجموعه گوش به فرمان ولی، مسیر و جهاد خدمت به عنوان راهبردهای نوسازی مدارس، قطعاً جهاد مدرسه سازی را تقویت و توسعه می بخشد.

وی با بیان اینکه تحقق شاخص های مشخص شده بسیار مهم و اساسی است، اظهار داشت: با تحقق کامل شاخص های اسناد ارائه شده، روند توسعه فضاهای آموزشی در استان همواره امید آفرین خواهد بود.

مدیرکل نوسازی مدارس با تشریح اهداف اجرای اسناد فوق در نوسازی مدارس، ابراز داشت: همه این تلاش ها منجر به ایجاد فضایی امن و آرامش بخش برای فرزندان ایران عزیز خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس در پایان با اشاره به تغییر معماری مدارس در چند سال اخیر و با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین موضوعی بسیار مهم و اساسی است، بیان داشت: استفاده از معماری ایرانی، اسلامی از موضوعات مورد تاکید سند تحول بوده و باید هویت بخشی و استفاده از نمادهای ایرانی و اسلامی در معماری فضاهای آموزشی برجسته و پدیدار باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *