کد خبر: 931
تاریخ انتشار: 11/مهر/1397 - ساعت : ۰۳:۱۰

نشست مسئولین کانون شکوفایی خلاقیت دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی استان گیلان در پارک علم و فناوری گیلان

نشست مسئولین کانون شکوفایی خلاقیت دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی استان گیلان در پارک علم و فناوری گیلان

به گزارش خط قرمز جلسه هم اندیشی مسئولین کانون شکوفایی خلاقیت صبح روز دوشنبه نهم مهرماه سال جاری با حضور مسئولین کانون شکوفایی در استان و برخی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در سالن اجتماعات پارک علم وفناوری برگزار گردید.
در ابتدا دکتر باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان در خصوص جایگاه اثر بخشی جوانان در کسب و کارهای امروزی مطالبی را بیان کرد و به نقش پارک‌های علم وفناوری در رشد استعداد و مهارت دانشجویان اشاره نمود.

در ادامه خانم مهندس عظیمی مسئول کانون شکوفایی خلاقیت پارک در خصوص اهداف و برنامه‌های کانون شکوفایی خلاقیت و نقش آن در ایجاد و تقویت روحیه خودباوری و امید در دانشجویان مطالبی را ارائه کرد.
ایشان با اشاره به فعالیت های کانون گفت: جوانان تحت پوشش این کانون با پشتکار، تلاش و قبول سختی‌ها، توانسته اند در سطوح ملی و بین المللی گام‌های موثری بردارند.

در ادامه این نشست به افتخارات ملی و بین المللی اعضای کانون شکوفایی خلاقیت و افتخار آفرینی جوانان تحت پوشش کانون شکوفایی خلاقیت اشاره شد.
دو شرکت فناور مستقر در پارک که فعالیت خود را از ساختار کانون شکوفایی خلاقیت شروع کرده و اکنون به عنوان شرکت های فناور می باشند، راه رسیدن و داستان رسیدن و شکوفایی خود را بیان نمودند.

در ادامه این نشست از افتخار آفرینی آقای امیر حسین ابراهیمی خیمه سرایی به مناسبت کسب مدال طلای مسابقات بین المللی نوآوری ها و اختراعات و رقابت مخترعان جهان۲۰۱۸ ICAN تورنتو کانادا، تقدیر به عمل آمد. این مخترع در حوزه محیط زیست به همراه جایزه ویژه کاپ طلا بهترین اختراع ارائه شده از کشور ایران موفق به کسب رتبه برتر در ایت رقابت جهانی شدند.

همچنین در این مراسم به افتخارآفرینان رویداد استارتآپ روستایی ناحیه یک کشور – آقای دکتر داود شایگان به نمایندگی از تیم فارم هاب آقایان سروش قلی زاده و میثم متقی نیا و خانم‌ها سیما داودی، فرشته اکبرنیا ،افسانه اکبری، ارحامه فلاح شمسی و ماریا محمدی پور – لوح تقدیر اهدا شد.

در ادامه تیم گاماروس آقایان مظاهر ثابت و سپهر سعادتمند به نمایدگی از طرف تیم و آقایان فرید خوش روش ، حسین حشمتی و سیاوش قربانیان که موفق به کسب مقام چهارم در رویداد استارتآپی روستایی شده بودند، لوح تقدیر دریافت کردند.
و سپس خانم دکتر ژیلا وطن خواه به نمایندگی از تیم ارگونو سیلیس و خانم‌ها بهاره پادکان و پریسا روی دل و آقایان حسین امانی و آرش جمالی و امیر حسین حسین زاده که موفق به کسب مقام دوم این رویداد شدند، لوح تقدیری دریافت نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *