کد خبر: 42124
تاریخ انتشار: 13/دی/1399 - ساعت : ۲۱:۵۷گروه : اخبار / اخبار استان / اقتصادی
مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی پاسخگوی سوالات بصورت شبانه روزی
استفاده کنندگان از سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ، پاسخ هرگونه ابهام و سوالی را با شماره گیری 1420 از کارشناسان آموزش دیده دریافت نمایند .
علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه 17 خدمت متنوع برای بیمه شدگان و کارفرمایان تاکنون در راستای اجرای طرح 3070 و با هدف توسعه خدمات الکترونیکی رونمایی گردیده است افزود : تمامی مخاطبین میتوانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir از این امکانات بدون مراجعه و نیاز به حضور در شعب استفاده نمایند .
وی همچنین با تاکید بر اینکه کارشناسان آموزش دیده مرکز ارتباطات مردمی سازمان با شماره تماس 1420 آماده پاسخگوئی به سوالات و ابهامات احتمالی در مراحل مختلف کار با سامانه هستند خاطر نشان نمود : در استان گیلان نیز با استقرار ایستگاه راهنمایی و مشاوره از من بپرس ، آموزش های لازم توسط کارشناسان به افراد متقاضی بعنوان کاربران این سامانه ارائه خواهد شد .
شایان ذکر است از ابتدای اجرای طرح 3070 از اواخر آبان ماه تاکنون بیش از 420 نفر از مسئولین کافی نتها و نمایندگان و رابطین شرکتها در سراسر استان بابت نحوه کار با سامانه مذکور توسط کارشناسان فناوری اطلاعات و متخصص در حوزه های بیمه ای شعب تابعه آموزش دیده اند .
برچسب ها : مدیرکل تامین اجتماعی گیلان
دیدگاهتان را بنویسید